قیمت مرغ درکرمان پایین نیامده، بالا می‌رود

درحالی که قرار بود قیمت مرغ در استان کرمان به قیمتی که در جلسه ستاد تنظیم بازار برای آن در نظر گرفته شده برسد اما حالا زمزمه‌های بالا رفتن دوباره قیمت مرغ به گوش می رسد.

کرمان نو/ پس از کش و قوس‌های فراوان در جلسه ستاد تنظیم بازار دوشنبه هشتم مهر ماه استان کرمان قیمت مرغ در استان 12 هزار و 900 تومان اعلام و این مصوبه از صبح چهارشنبه دهم مهر در کرمان لازم‌الاجرا شد اما این وعده عملی نشد.

حالا بعد از گذشت حدود دو هفته قیمت مرغ به قیمت مصوب خود نرسیده و تنها مقداری از قیمت آن کاسته شده است.

در این خصوص رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان به کرمان نو می گوید: مرغ بر اساس جلسه ای که داشته ایم  از امروز در سطح استان به قیمت به قیمت 13 هزار و 100 عرضه می شود  و چند فروشگاه هم به قیمت 12 هزار و 900 مرغ  را عرضه می کنند.

مهدی حسینی نژاد گفت: با توجه به اینکه استان، مرغ خود را از سایر استان ها تامین می کند،  پیش بینی می شود در هفته های آینده شاهد افزایش قیمت مجددی مرغ هم باشیم.

به گفته وی در تعیین قیمت 12 هزار و 900 تومانی مرغ که توسط ستاد تنظیم بازار اعلام شد عوامل زیادی دخالت داشتند و قرار شد مرغ تولید کننده هشت هزار و 550 تومان تحویل داده شود که تولید کننده نتوانست با این قیمت مرغ را خود را عرضه کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36557
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.