مطالبات به حق بازنشستگان فولاد به صورت جدی پیگیری می شود

نماینده مردم کرمان و راور گفت: به اندازه سر سوزنی از مطالبات به حق بازنشستگان فولاد کرمان کوتاه نمی‌آییم و توافقات با صندوق باید عملیاتی شود.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی عنوان کرد: صندوق بازنشستگان فولاد متعلق به ۸۵ هزار بازنشسته فولاد کشور است که اعضای آن در شرایط سنی و جسمی خاص هستند.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد تنها صندوقی است که ورودی ندارد، بیان داشت: باید اولویت اول اداره این صندوق بر این باشد که وضعیت اعضای صندوق را در دو بخش حقوق و دستمزد و درمان، مدیریت درستی داشته باشند.

پورابراهیمی به تغییرات مدیریتی در صندوق بازنشستگان فولاد اشاره کرد و گفت: با عسکری در خصوص راه اندازی درمانگاه تخصصی بازنشستگان فولاد، مجتمع فرهنگی، آموزشی ورزشی و درمانی و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و معوقات توافق کرده بودیم و پیگیری آنها را هم داریم.

وی از هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کرمان برای پیگیری مسائل تقدیر کرد و گفت: با دارایی ها و مطالبات صندوق می توانیم، پنج برابر جمعیت کنونی را از صندوق بپردازید، امکانات و دارایی صندوق متعلق به اعضای آن است.

پورابراهیمی گفت: نشستی با مدیرعامل جدید صندوق داشتیم و عنوان کردیم هر توافقی در کرمان از سوی بازنشسته‌ها با مجموعه صندوق قبلا انجام شده باید کاملا اجرایی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان هم قرار بود برای طرح توسعه ذغال در استان داشته باشیم و این توافق را هم جلو می‌بریم.

وی بیان کرد: آنچه مطالبات قانونی و به حق بازنشستگان ما در حوزه درمان و دستمرد و حقوق بوده را باید جلو ببریم و به اندازه سر سوزنی از این مطالبات کوتاه نمی‌آییم، توافقات با صندوق باید عملیاتی شوند و امیدواریم دغدغه بازنشستگان درباره صندوق را حل کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32946
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.