پیشرفت ۳۴ درصدی پروژه های دانش بنیان

حمید ذکاء‌اسدی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در راستای تحقق پنج بند از سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد. این کمیته ۵۶ مصوبه و ۲۳ نفر عضو دارد.

او با اشاره به مصوبات این کمیته می‌گوید پروژه‌های یاد شده شامل ۱۶ پروژه برش ملی و ۴۰ پروژه پیشنهادی از سوی دستگاه‌های استان کرمان است که ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، افزایش سقف سرمایه انسانی، مدیریت بهینه مصرف تقویت فرهنگ جهادی و گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی به عنوان اهداف کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نام برد.

وی با اشاره به اینکه سه گروه ذیل کمیته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان تشکیل شده است، تاکید می‌کند  گروه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان بحث فناوری و تجاری‌سازی را در دستور کار دارد.

او افزود گروه توانمندسازی منابع انسانی نیز بر افزایش توان منابع انسانی تمرکز دارد و گروه گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی نیز افکارسازی و توسعه فرهنگ اقتصادی را به عنوان هدف خود قرار داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6922
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.