نرخ ارز،سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۱۰ دی ۹۸/ قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت

قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون ۶۴۰ هزار تومان قیمت خورد.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت چهار میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت چهار میلیون و ۶۳۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه هم بدون با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۷۳ هزار ۷۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۲۴ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی
صرافی ملی قیمت دلار را برای سه‌شنبه دهم دی بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی دوشنبه، ۱۲ هزار ۹۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار و سایر ارز‌های بانکی در روز سه شنبه دهم دی ۹۸
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (سه‌شنبه دهم دی ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.
همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۱۰۸ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۵۵ ریال ارزش‌گذاری شد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39502
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.