نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

مروری بر وضعیت نمادهای کرمانی بورس تهران در آخرین هفته شهریور ۹۸

در آخرین هفته تابستان امسال که کشور در محاصره اتفاق‌ها و اخبار سیاسی منطقه‌ای بود، رفتار هیجانی چاشنی کار فعالان بازارهای مالی شد و بازارها با رفتار نوسانی در نهایت بازدهی منفی را برای سرمایه‌گذاران خود بر جای گذاشتند.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه قیمتی ۵۱۶۸ – ۵۵۰۱ ریالی معامله شد. این نماد در آخر هفته با ۱۸۶ ریال کاهش نسبت به هفته پیش‌تر، ۵۲۸۶ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

فباهنر در هفته‌ای که گذشت در بازه قیمتی ۱۱۷۰۰ – ۱۲۶۹۵ معامله شد. این نماد متعلق به شرکت مس شهید باهنر با ۳۷۱ ریال افزایش و قیمت ۱۱۸۶۷ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

سیمان کرمان در بازه قیمتی ۴۹۶۴ تا ۵۴۱۸ ریال معامله شد. سکرما با کاهش  ۱۷۵ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۵۰۱۴ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

سهام گروه صنعتی بارز هفته کاری گذشته را در بازه ۶۱۳۱ – ۶۶۵۰ ریال مورد معامله قرار گرفت. ۶۱۵۸ ریال آخرین قیمت این نماد در روز چهارشنبه بود که کاهش ۴۷ ریالی را نسبت به هفته پیش‌تر نشان می‌داد.

شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان، با بازه قیمتی ۶۴۹۰ – ۷۱۰۰ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگل قیمت پایانی‌اش را با کاهش ۴۴۶ ریالی ۶۶۲۷ ریال به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۶۵۱۳ تا ۱۷۴۳۹ ریال معامله شد. ۱۷۱۹۶ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که کاهش ۵۲۱ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

پایداری شاخص بورس تهران در ابرکانال ۳۰۰ هزار واحدی یک هفته بیشتر دوام نیاورد و دماگر اصلی بازار در آخرین روز کاری هفته با عقبگرد قابل‌توجه ۷۹۱۵ واحدی به کانال ۲۹۴ هزار بازگشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35142
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.