کار اقتصادی و ایجاد اشتغال از ساختن مسجد هم ثواب بیشتری دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان مجید غفاری ضمن قدردانی از حضور مدیر کل بازرسی استان کرمان به منظور بازدید از شهرک ها و واحد های صنعتی گفت: اکنون واحد های صنعتی ما به واسطه تحریم های ناجوانمردانه در شرایطی بسیار سخت و دشواری قرار دارند و لزوم حمایت نهاد های مختلف از جمله سازمان بازرسی استان بیش از پیش احساس می شود.
در ادامه مدیر کل سازان بازرسی استان کرمان گفت: اکنون در شرایط خاصی قرارداریم و باید کار کنیم صنایع با مشکلات کمتری روبرو شوند و نکته مهم این اتفاق بحث اشتغال در استان است که بیکار شدن هر نفر بسیار مهم است چون اگر این اتفاق افتاد دیگر امکان جذب آنها وجود ندارد.
وی افزود: امروزه ما در استان نیازمند رویکردی منسجم و انقلابی هستیم و تفکرات را باید تغییر داد و با ضبط ملک نه تنها کمکی به بانک ها نمی شود بلکه مضر هم هست و البته رویکرد بانک ها در استان خوب بوده است اما نیاز است در سطح کشور نگاه ها تغییر کند و نکته ای که وجوئ دارد این است که رویکرد ها استان به استان متفاوت است و مشکلاتی که ما داریم سایر استان ها ندارد.
احمد آبیارادامه داد: امروزه گرفتن مجوز به منظور راه انداختن بنگاه های اقتصادی بیش از 6 ماه به طول می انجامد ولی این امر در سایر استان بسیار کمتر است و مدیران تعامل بیشتری دارند و این موضوع باعث خروج سرمایه از استان کرمان به سایر استان ها شده است و این برای استانی که رو گنجی مثل معادن ، کشاورزی، نیروی انسانی و… نشسته است و به خام فروشی بسنده شده است باعث تاسف است.
وی افزود: کار اقتصادی و ایجاد اشتغال شاید از ساختن مسجد هم ثواب بیشتری داشته باشد و خداوند در قران به آن اشاره کرده است. امروز باید بانک ها و مدیران به سراغ صنعتگران بروند و مشکلات آن ها را مرتفع نمایند. با توجه به بیکاری پیش آمده ناامنی در حال افزایش است و این موضوع اگر کاری برای آن نشود هیچ کس از امنیت برخوردار نخواهد بود.
وی در پایان از تلاش های مجید غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21800
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.