کرمان رتبه اول ثبت نام سامانه سجام در کشور

مدیر کل امور دارایی و اقتصادی کرمان گفت: استان کرمان با ۷۳.۳ درصد رتبه اول ثبت نام سامانه سجام در کشور را دارد.

حمید شیخ اسدی، مدیر کل امور دارایی و اقتصادی استان کرمان امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: تعداد ۳۶۶ هزار و ۶۴۷ نفر نیز غیرسجامی هستند که ضرورت دارد افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، حتما کد بورسی داشته باشند.

او افرود: همچنین تعداد متقاضیان عضویت هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری عدالت استان کرمان که در سامانه سجام ثبت نام کردند، ۶۲ نفر است که کرمان دربین استان‌های کشور در رتبه اول قرار دارد.

مدیر کل امور دارایی و اقتصادی استان کرمان در خصوص پنجره واحد سرمایه گذاری (توضیع استعلامات) گفت: به دلیل ایجاد نشدن پنجره واحد در کشور و نبود زیرساخت‌های لازم برای به کارگیری آن و به منظور تسریع در امر سرمایه گذاری و کوتاه کردن فرآیند اخذ استعلامات پنجره واحد فیزیکی براساس تاکید معاونت اقتصادی استاندار در دی ماه ۹۶ در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان برگزار شد و استعلامات انجام شده در جلسات پنجره واحد مربوط به واگذاری زمین‌های دولتی، معادن شن و ماسه و استعلامات متفرقه بوده است.

شیخ اسدی افزود: همچنین استعلامات ۲۰۶ محدوده معدنی نیز در این جلسات انجام شد و سازمان صنعت و معدن مختصات محدوده‌های معدنی را به دستگاه‌های منابع طبیعی محیط زیست و میراث فرهنگی ارائه کرد و موضوع در ۱۲ جلسه پنجره واحد پیگیری شد که در نهایت ۱۶ محدوده معدنی که مورد توافق هر سه دستگاه بود، شناسایی شد که روال اداری مربوط به برگزاری مزایده‌ای آن‌ها در حال انجام است.

او همچنین گفت: اطلس سرمایه گذاری در استان کرمان به زودی تهیه خواهد شد که مکمل پنجره واحد الکترونیکی خواهد بود و می‌تواند بر بهبود فضای کسب و کار استان تاثیر داشته باشد./باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64371
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.