۱۰ تن برنج و حبوبات قاچاق در منوجان کشف شد

امید رضایی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کارگروه ویژه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی با محوریت دادستانی در منوجان تشکیل شده است، گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دو انبار بزرگ نگهداری برنج و حبوبات قاچاق در شهرستان مورد شناسایی و با دستور مقام قضائی مورد ضربه قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان منوجان عنوان کرد: پرونده برای ادامه رسیدگی به به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

آن طور که مهر نوشته وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حال حاضر جنگ در اتاق اقتصادی است، دستگاه قضایی این شهرستان رهنمودهای مقام عظمای ولایت را سرلوحه کار خویش قرارداده و با تمامی مخلان نظام اقتصادی و تمامی کسانی که بخواهند با احتکار و گران فروشی وعرضه کالای قاچاق که عرصه را بر زندگی مردم و شهروندان تنگ کرده اند بدون هیچ گونه اغماض با شدت و جدیت تمام برخورد خواهد کرد.

رضایی با تشکر از همکاری صمیمانه مردم ولایتمدار منوجان، از شهروندان فهیم و مردم با بصیرت این شهرستان تقاضا کرد: در صورت هر گونه تخلف مراتب را به دادستانی یا مراجع انتظامی و سامانه ۱۱۳ اداره اطلاعات اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19258
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.