۱۸۰۰ تن سیمان در جنوب کرمان توزیع می شود

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از توزیع یکهزار و ۸۰۰ تن سیمان برای فردا (جمعه) در هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو، محسن مشایخی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها با بیان اینکه این محموله سیمان فقط مربوط به تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری بوده است، اظهار داشت: 

این میزان سیمان در راستای قطع التهابات موجود در بازار و ایجاد آرامش نسبی بازار سیمان توزیع می شود.

وی از رایزنی با کارخانه جات سیمان استان کرمان برای رفع نیاز سیمان منطقه جنوب کرمان خبرداد و گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا این کارخانه ها، نیاز کامل بازار جنوب کرمان را تأمین کنند.

وی ضمن تشکر از هماهنگی رئیس انجمن سیمان کشور و مدیران عامل کارخانه های سیمان استان کرمان افزود: با پیگیری های مستمر این سازمان و با هماهنگی های صورت گرفته، تولید کامل سیمان استان کرمان در روز جمعه به میزان یکهزار و ۸۰۰ تن به جنوب کرمان اختصاص یافت.

معاون سازمان صمت جنوب کرمان گفت: متأسفانه اخیراً شاهد بروز مشکل و کمبود سیمان در کشور بودیم که در همین راستا در جنوب کرمان نیز در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی میزان نیاز روزانه منطقه جنوب کرمان به سیمان را ۵۰۰ تن برشمرد و از تامین سه برابری سیمان برای اشباع نیاز منطقه طی روز آینده خبر داد.

وی افزود: در روزهای آینده نیز به همین منوال سهمیه مربوط به جنوب کرمان از کارخانه های استان تأمین و توزیع خواهد شد.

مشایخی ادامه داد: با توزیع این میزان سیمان، هیچ گونه کمبودی در منطقه جنوب کرمان نخواهیم داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69101
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.