۹۰ درصد بودجه کشور صرف پرداخت حقوق می‌شود

معاون رییس جمهور با بیان اینکه‌ ۹۰ درصد بودجه کشور صرف پرداخت حقوق‌ها و فقط ۱۰ درصد صرف پروژه‌ها می‌شود گفت: سه هزار “همت” پروژه روی زمین مانده داریم که برای اتمام آن ۵۰ سال زمان لازم است.

به گزارش کرمان نو، میثم لطیفی ظهر امروز دوشنبه ۷ شهریور در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: پروژه‌های نیمه تمام باید جمع شود مگر پروژه‌ای جدید اضطرار باشد و باید برخی کارها را به مردم بسپاریم.
او با اشاره به نبود توازن در پرداختی‌های دولت گفت: با همه ملاحظاتی که در مسائل بودجه‌ای داریم، اگر اعتبار تامین شود از ۱ شهریور پرداخت‌ها انجام می‌شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد: اختلافی که در پرداخت‌های دولتی وجود دارد به دلیل نظام درصدی است و باید از نظام امتیازی که قانون خدمات کشوری داده است استفاده کنیم.
لطیفی در خصوص کمبود نیرو در شهرستان‌های جدیدالتاسیس گفت: وقتی شهر جدید تاسیس می‌شود می‌گویند بدون بار مالی جدید انجام شود اما پس از تصویب مشکلاتی به وجود می‌آیدُ ضمن اینکه با این کار برای مردم انتظار ایجاد می‌کنیم.
او اضافه کرد: یک طرح پایلوت در این خصوص در استان خراسان اجرا شده که آماده‌ی اجرای این ساختار جدید در سه شهر فاریاب، فهرج و ریگان هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96076
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.