سهم تعاون در اقتصاد استان باید به ۲۵ درصد برسد

استاندار کرمان با بیان اینکه سهم تعاون در اقتصاد استان کرمان باید 25 درصد باشد افزود: در استان کرمان در این حوزه نسبت به میانگین کشوری 20 درصد پایین‌تر هستیم.

محمدجواد فدائی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه 162 واحدی شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان با تقدیر و تشکر از پرسنل درمان و پرستاران استان کرمان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا زحمت مضاعفی بر دوش این قشر وارد کرد که خیلی خوب از پس آن برآمدند.

وی با بیان اینکه مقایسه آمار بستری‌ها با تعداد فوتی‌ها شاخصی که نشان می‌دهد پرستاران ما در مقابله با ویروس کرونا چقدر نقش داشته‌اند افزود: تاکنون شاخص قابل قبولی در استان کرمان در این حوزه داشتیم که نشان می‌دهد پرستاران ما مراقبت خوبی از بیماران داشته‌اند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید ببینیم که بخش تعاون استان کرمان تا چه اندازه انتظارات ما را برآورده کرده است گفت: نقش تعاونی‌ها در اقتصاد استان کرمان چیزی در حدود 4 تا 6 درصد است که از نقش واقعی خود عقب هستیم.

وی با بیان اینکه سهم تعاون در اقتصاد استان کرمان باید 25 درصد باشد افزود: در استان کرمان در این حوزه نسبت به میانگین کشوری 20 درصد پایین‌تر هستیم.

فدائی با عنوان اینکه در برنامه‌های ساخت مسکن عقب هستیم گفت: باید یک برنامه مداوم برای مسکن داشته باشیم تا متقاضیان جدید را شامل شود.

وی به پایین بودن میزان تسهیلات مسکن اشاره کرد و افزود: سهم تسهیلات و آورده در ساخت مسکن باید سهم منطقی باشد به ویژه برای کسانی که تازه می خواهند زندگی را آغاز کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن ممکن نیست و از سویی متقاضیان جدید همچنان حضور دارند گفت: باید برنامه مداوم در حوزه مسکن داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55085
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.