در پی مصرف بی‌رویه؛


اخطار قطع برق به ادارات پرمصرف کهنوج داده شد

مدیر امور برق کهنوج از ادارات این شهرستان خواست نسبت به مدیریت مصرف برق ادارات اقدام کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، در حالی با آغاز  پیک مصرف تابستانه وزارت نیرو در یک اقدام، مشوق‌هایی برای مشترکین خانگی در نظر گرفته که کیومرث شکوهی‌زاده با ابراز تاسف از مصرف برق توسط ادارات کهنوج طی روزهای اخیر اظهار کرد: متاسفانه رتبه ادارات شهرستان کهنوج در بین شهرهای جنوب کرمان رتبه آخر و پرمصرف است، لذا از امروز ۱۸ تیرماه همه اداراتی که نسبت به مدیریت مصرف برق کوتاهی کنند، برق اداره مربوطه قطع خواهد شد.

وی هرگونه ضرر ناشی از قطع برق ادارات پرمصرف را متوجه مدیر مربوطه‌ دانست و افزود: در پی قطع برق، وصل برق مستلزم هزینه مجدد پرداختی خواهد بود و هرگونه ضرر و زیان بر عهده مدیر آن دستگاه است.

اینکه ادارات دولتی بدون توجه به توصیه‌های مصرف بهینه برق در فصل پیک بار با جریمه و هشدار وادار به مصرف صحیح می‌شوند جای تعجب دارد زیرا انتظار افکار عمومی این است که مدیران در ترویج فرهنگ مصرف جزء پیشگامان باشند.

بر اساس این خبر، با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بی سابقه دمای هوا و خاموشی مشترکین خانگی و از طرفی کاهش ساعات کاری، انتظار است مدیران دستگاه‌های دولتی بیش از این در مصرف انرژی همراهی نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106384
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.