انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق شمال با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی انجام کار با استفاده از ظرفیت‌های صنعت برق، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان منعقد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، این تفاهم نامه با حضور جهانگیری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، مدیرعامل، مدیران دفتر آموزش و طبقه بندی مشاغل و امورکارکنان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، با هدف افزایش دانش فني و توسعه منابع انساني متخصص و ماهر در زمينه های دانش الکترونیک، برق، مخابرات و برقکار منعقد شد.
در این جلسه مهندس سلیمانی با بیان اینکه آموزش ها باید مستمر و تداوم داشته باشد، گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای به برقکاران کمک می‌کند تا در موقعیت های کلیدی و حساس به درستی کارها را انجام دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به عمق تاثیرگذاری آموزش در جامعه اشاره کرد و گفت: قطعا آموزش های فنی و حرفه ای میتواند زمینه اشتغال به کار جوانان را به صورت خودکفا فراهم نماید.
جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز با بیان اینکه فرهنگ سازی آموزش در کشور ضعیف است اظهارداشت: چیزی که صرف آموزش میشود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چراکه به دنبال آموزش بهره روی نیروی کار افزایش خواهد یافت. یا از طرف دیگر یا آموزش های مختلف ضریب ایمنی در کار زیاد خواهد شد و قطعا حوادث ناشی از کار کاهش پیدا میکند.
در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای منعقد و به امضا رسید.
بنا براین گزارش، بهره برداری بهینه از تمامی ظرفیت های در دسترس، ارتقای بهره وری و کیفیت آموزش های مهارتی ، اجرای طرح ها و برنامه های اشتغال محور، ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی انجام کار با استفاده از ظرفیت‌های موسسات و آموزشگاه های فنی و حرفه ای برای کارکنان شاغل برای ایجاد فرصت های شغلی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92713
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.