مدیرکل پست کرمان: تدابیری ویژه‌ای برای صدور گذرنامه زائران اربعین این استان اتخاذ شد

مدیرکل پست استان کرمان در راستای خدمت‌رسانی پست به زائران کربلا در بزرگترین رویداد ارزشی و مذهبی جهان گفت: تدابیر ویژه‌ای برای صدور گذرنامه زائران در شبکه پستی این استان اتخاذ شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی پست استان کرمان، مهدی جعفری افزود: گذرنامه زائران اربعین حسینی با سرعت و دقت کافی و در کمترین زمان به دست مردم می‌رسد.

وی اظهار داشت: برای سهولت رهگیری‌ گذرنامه ۲ باجه ویژه برای دریافت گذرنامه زائران اربعین حسینی در کرمان پیش بینی شده است.

مدیرکل پست استان کرمان با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های پستی بیان کرد: این باجه ها واقع در ساختمان مرکزی پست شهید سلیمانی در بلوار شهید صدوقی و همچنین در اداره پست شهرستان کرمان واقع در خیابان عدالت قرار دارد که از این طریق خدمتگذاری مناسبی به همشهریان ارائه می شود.

وی افزود: روزانه یکهزار ۵۰۰ گذرنامه از زمان آغاز پیش ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی (ع) در استان کرمان توزیع شده و این رقم همچنان رو به افزایش است.

جعفری همچنین تاکید کرد: از زائران مشتاق اربعین حسینی درخواست می شود اقدام برای اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت مراحل ثبت نام را انجام بدهند تا از ترافیک در روزهای پایانی کاسته شود.

وی افزود: به محض صدور گذرنامه و تحویل به پست کرمان فرآیند توزیع و تحویل به زائران در محل سکونت زائران صورت می گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92678
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.