مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبرداد:


تشدیدنظارت‌ها و پایش مصرف انرژی برق مشترکین تجاری و اداری در هفته جاری| مردم از طریق سایت سمات توانیر استفاده‌کنندگان غیرمجاز رمزارزها را معرفی کنند

مهندس سلیمانی در جلسه هفتگی کنترل پیک بار که با حضور معاونین ومدیران ستادی و امورها به صورت ارتباط تصویری برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله از تشدید نظارت و پایش مصرف مشترکین تجاری و اداری درهفته جاری خبردادو گفت: با مشترکین که از خط قرمز عبور کنند طبق قانون برخورد خواهدشد.

به گزارش کرمان نو، وی با تقدیراز مدیران توزیع برق کرمان به خاطر نظارت و مراجعه حضوری به فروشگاه ها و تذکر به مشترکین تجاری برای رعایت الگوی مصرف گفت: در هفته جاری کلیه امورها موظف هستند پایش و کنترل مصرف مراکز تجاری شهرستان خود را دردستور کار قراردهند.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري دركشور،تصريح كرد: شركت توزیع نیروی برق شمال استان دراين مقطع زماني وبه دليل حساسيت هاي ويژه اين روزها، آمادگي لازم را در تامين برق حوزه های اخذ رای براي مقابله با مشكلات احتمالي ايجاد كرده است.
محمد سلیمانی افزود: تا ۷۲ ساعت قبل از انتخابات هیچ گونه خاموشی با برنامه ای نخواهیم داشت. وی از مدیران امورها خواست تا به نحوی برنامه ریزی نمایند که تا دو روز پس از انتخابات نیز تعمیرات و اصلاح شبکه نداشته باشند که منجر به خاموشی شود.
وی به استخراج غیر قانونی رمزارزها توسط مشترکین صنعت برق اشاره کرد و گفت: مردم می توانند آگاهی خود در باره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات توانیر در بخش گزارش تخلف رمز ارز ثبت کنند تا رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق برای استخراج رمز ارزها میتواند به شبکه توزیع آسیب جدی وارد کند از مدیران امورها خواست تا ضمن تشدید کنترل وشناسایی متخلفین را به مراجع قضایی معرفی نمایند.
سلیمانی با بیان اینکه مشترکین خانگی سهم عمده ای در مصرف انرژی برق داشته اند ، از مدیران امورها خواست تا نسبت به کنترل مصرف مشترکین خانگی و تذکر یا اخطار به صورت تماس تلفنی با مشترکین پرمصرف در هفته جاری اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها و مراکزی که نیاز مبرم به برق دارند، هنوز نسبت به تامین مولد اضطراری اقدام نکرده اند، اظهارداشت: طبق مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور همه مراکزحساس و حیاتی باید مجهز به مولد اضطراری تامین برق باشند.
وی همچنین از آمادگی این شرکت برای کمک به دستگاه هایی که مولد دارند اما نیاز به تعمیر و نگهداری دارند خبر داد و افزود: همکاران توزیع برق شمال استان آمادگی دارند در این زمینه به دستگاه ها کمک رسانی کنند تا مولدهای آنان آماده بکار شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با اشاره به سرقت تجهیزات شبکه توزیع خواستار بسیج و سازماندهی همه ظرفیت ها و امکانات برای مقابله با سارقین و جلوگیری از تخریب شبکه شد.
سلیمانی از معاونین و مدیران ستادی خواست تا بازدید و دیدار با کارکنان امورها را در اولویت برنامه کاری خود قراردهند و به نیروی انسانی شرکت توجه بیشتری شود.
وی در پایان از مدیران امورها خواست تا درروز انتخابات یک کارشناس برق در فرمانداری یا بخشداری مستقر که خاموشی های احتمالی و ناخواسته را با هماهنگی اموراتفاقات سریع تر برطرف کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72386
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.