در جلسه شورای مدیران شرکت آبفا کرمان عنوان شد


حفر و تجهیز ۸۰ حلقه چاه در استان کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: برای اجرای طرح‌های گذر از بحران تابستان باید ۸۰ حلقه چاه تا پیش از تابستان در سطح استان حفر و تجهیز شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان در این جلسه اظهار داشت: برای عبور از تابستان باید با اجرای طرح‌ها در زمان مناسب و پیش از تابستان اجرا شوند تا با کمترین تنش تابستان را پشت سر گذاریم.
او ادامه داد: در جلسه‌ای که در وزارت نیرو برگزار شد وزیر موضوع آب را یک امر مستمر دانست و تأکید کرد که در مدیریت باید دنبال راهکارهای جدید باشیم و با برنامه حرکت کنیم و در موضوع آب سوءمدیریت قابل‌بازگشت نیست و حتی یک ساعت نمی‌توان بدون برنامه حرکت کرد.
عبدیان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات وزارت نیرو کرمان در اجرای طرح‌های اضطراری جزو ۵ استان برتر شناخته شد اگرچه در برخی حوزه‌ها نیاز به تلاش بیشتری داریم وضعیت بهتر شود.
او در بخش دیگری از سخنان خود به‌ضرورت تشکیل تیم واکنش سریع تأکید کرد و گفت: اولین مانور کشوری از ۳۱ استان شامل ۲۴ نفر در اوایل بهمن‌ماه برگزار می‌شود و ما باید یک تیم آماده را اعزام کنیم و این تیم باید آمادگی کامل برای حضور در حوادث مختلف را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان اینکه کیفیت آب همواره خط‌قرمز وزارت نیرو است خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقا کیفی باید با جدیت دنبال شود و طرح‌های نیمه‌تمام مانند جیرفت باید تاقبل از آغاز تابستان پایان یابد.
او با اشاره به تشکیل قرارگاه آب اظهار داشت: شهرهای دارای مشکل در قرارگاه آب به‌صورت هفتگی رصد می‌شوند و دو شهر کهنوج و جیرفت نیز به دلیل شرایط آنها در قرارگاه آب پیگیری می شوند.

عبدیان بحث تأمین آب نهضت ملی مسکن و پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به کرمان را امری ضروری خواند و افزود: مصوبات این سفرها باید اجرایی شود و همه باید پای‌کار باشند تا بتوانیم برنامه‌های شرکت را به شکل منسجم پیش ببریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113943
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.