در مهرماه ۱۴۰۰ صورت گرفت


خدمت دهی اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومین ۵۴۰ سانحه ترافیکی در شرق استان کرمان

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی بم از خدمت رسانی اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومین ناشی از ۵۴۰ سوانح ترافیکی در شرق استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “فریدون علیپور” امروز پنجم آبان ماه در جمع خبرنگاران درمورد عملکرد اورژانس بم در مهرماه ۱۴۰۰ گفت: اورژانس ۱۱۵ بم در مجموع ۲۱۶۰ ماموریت در این بازه زمانی انجام داده که ۸۸۱ ماموریت آن شهری و ۱۲۷۹ مورد دیگر ماموریت جاده ای بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ بم در مهرماه امسال به ۱۸۸۹ بیمار و مصدوم خدمات رسانی کرده و از این تعداد ۸۷۱ بیمار به بیمارستان های شهرستان های شرقی استان انتقال داده شده اند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی بم افرود: در این مدت مرکز اورژانس ۱۱۵ بم ۵۴۰ ماموریت تصادفی انجام داده که ۱۸۲ مورد آن مربوط به تصادف شهری و ۳۵۸ ماموریت دیگر آن جاده ای بوده است.

علیپور گفت: سوانح رانندگی بیشترین ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی بم را در مهرماه سال جاری به خود اختصاص داده و پس از آن بیماران قلبی با ۱۳۴ مورد، بیماران تنفسی ۳۸ مورد و ۳۹ مورد بیماران دچار مسمومیت در جایگاه های بعدی قرار دارند.

وی افزود: در مهرماه امسال ۹۴۲۴ بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در آمد که۶۹۹ مورد آن مزاحمت تلفنی و ۲۴۷ تماس مشاوره بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی بم در پایان  ضمن سپاس از مدافعان سلامت، از رضایت بالای ۹۰ درصدی نسبت به نحوه خدمات رسانی پرسنل این مرکز طی تماس و نظرسنجی از دریافت کنندگان خدمات امدادی درمانی این مرکز خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78897
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.