رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد:


بهره‌برداری از بخش M.I.R کهنوج در آینده نزدیک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پیشرفت فیزیکی بخش ام‌ار‌آی بیمارستان کهنوج را ۹۰ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: توسعه اورژانس کهنوج با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع در دستور کار است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا،‌ دکتر علی‌اصغر خیرخواه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ام‌آر‌ای و اورژانس بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج گفت: افزایش خدمات درمانی از مهمترین برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان محسوب می‌شود و جهت تحقق این امر زیرساخت‌های مراکز درمانی جنوب کرمان با توسعه قابل توجه ای به همراه است.

وی عدالت در توزیع متوازن منابع را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخش ام‌آر‌آی بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج با زیربنای۲۲۰ مترمربع و اعتباری بیش از دو میلیارد تومان احداث شده که این مهم همواره جزء مطالبات چندین ساله مردم بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از پیشرفت فیزیکی ساختمان بخش ام‌آر‌ای کهنوج ابراز خرسندی کرد و گفت: این بخش  ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تیرماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خیرخواه با اشاره به توسعه اورژانس بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج خاطرنشان کرد: این پروژه با زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵.۵ میلیارد تومان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و تجهیز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105711
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.