علت ابتلا سفر یکی از افراد خانواده به شهرهای آلوده است


ریگان هم یک مبتلا به کرونا را ثبت کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم به خبرنگار کرمان نو گفت: این بیمار که یک خانم است در روزهای قبل با علایم مربوط به این بیماری به بیمارستان پاستور مراجعه کرده بود و بستری شده بود که پس از انجام تست و اعلام مثبت دوره بیماری را در بیمارستان سپری کرد

دکتر عباس عباس زاده دلیل ابتلای این خانم را سفر یکی از افراد خانواده به یکی از شهرهای آلوده دانست و افزود: شهروندان به هیچ عنوان به سفر نروند زیرا این ویروس شاید در بدن شخص ناقل هیچ علایمی نشان ندهد و یا اگر بیمار شود مانند سرماخوردگی ساده باشد اما در بدن شخص دیگر علایم شدیدتری داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم بیان کرد: از همشهریان میخواهیم به نکات بهداشتی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی میشود توجه کنند تا بتوانیم از عهده بیماری برآییم و از حضور در اجتماعات بدلیل اینکه بسیار خطرناک است پرهیز داشته باشند.

دکتر عباس زاده درخصوص تعداد مبتلایان به #ویروسکرونا در شرق استان توضیح داد: ما تاکنون ۸ نفر مبتلای قطعی به #ویروسکرونا داشتیم که یک نفر از آن ها فوت کرده است و ۷ نفر باقی مانده فقط این خانم از شهرستان ریگان است و مابقی اهل شهرستان بم هستند.

وی در پایان ضمن تاکید بر جلوگیری از هرگونه دید و بازدید در ایام عید نوروز و سفر گفت: اگر شخصی با علایم بیماری مواجه شد در اولین فرصت به مرکز بهداشت اطلاع داده و یا با شماره تلفن ۳۶۸۲ تماس بگیرد .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45395
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.