آماده باش امام جمعه جیرفت به کاندیداهای اصولگرا

امام جمعه جیرفت بر لزوم اتحاد کاندیداهایی اصولگرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

آن طور که ایسنا نوشته رضا سعادت فر شامگاه سه شنبه ۲۱ آبانماه در جلسه بصیرتی و اتحاد نیروهای انقلابی با حضور کاندیدای احتمالی اصولگرا و هوادارانشان در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: چشم به هم بزنیم انتخابات برگزار می شود. مواظب باشیم کلاه روی سرمان نرود و باید نیروی انقلابی به مجلس یازدهم راه پیدا کند.

در حال حاضر دست اصلاحات خالی است

امام جمعه جیرفت با این توضیح که در حال حاضر دست اصلاحات خالی است و اقبال عمومی مردم به این جریان کم است افزود: همه جا ذکر خیر جریان انقلابی است و در مقابل دشمنان می گویند باید کاری بکنیم از این نقطه قوت و اوج جریان انقلابی برای تضعیف نیروهای ارزشی استفاده کنیم و راهکارش ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلابی است و می گویند باید کاری کنیم که نیروهای جریان انقلابی به جان هم بیفتند و همدیگر را نقد کنند که خروجی این می شود که تقدس و پاکی جریان انقلابی زیر سوال می رود و مردم ناامید می شوند.

وی با تاکید بر این نکته که بنا بر فرمایش رهبری باید جریان ضد انقلابی را بشناسیم، با تبیین خصوصیات جریان غیرانقلابی و ضد انقلاب، افزود: اولین ویژگی افراد معاویه صفت، عشق و علاقه آنها به غرب است که اصول و مبانی تفکر غربی را پذیرفته اند.

انتقاد از سخنان رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان

سعات فر با انتقاد از سخنان رئیس جمهوری در سفر به استان کرمان و جلسه شورای اداری گفت: متاسفانه رئیس جمهور در سخنانش در سفر به کرمان به دو نکته اشاره کردند که نشان دهنده عدم شناخت دقیق به مبانی دینی است در حالی که نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم و باید باید به سراغ روحیه جهادی و انقلابی برویم نه اینکه پیمان دوباره ببندیم زیرا برجام سرتا پا کلاه گذاری بود.

وی در ادامه سخنانش با بیان شاخص های بارز جریان غیرانقلابی افزود: با داشتن چفیه و عمامه هم نمی توانیم بگوییم فلانی انقلابی است و کسی که فرمایشات ولی فقیه اش را گزینشی استفاده می کند و هر چه به نفع جریانش باشد عمل می کند، فرد انقلابی نیست .

فتح مجلس توسط جریان انقلابی مقدمه فتح دولت

سعادت فر فتح مجلس را توسط جریان انقلابی مقدمه فتح دولت دانست و اظهار کرد: باید در تشکیل یک مجلس انقلابی تعصب داشته باشیم. این طور نیست که کسی به مجلس می رود از طایقه، قوم و دوست ما باشد مهم این است که فرد انقلابی راهی به مجلس پیدا کند و بعضی ها بابت دوقطبی سازی که گرمسیری و سردسیری است نان می خورند و ما تنها دو قطب، انقلابی و غیر انقلابی داریم.

مواظب باشیم کلاه روی سرمان نرود

امام جمعه جیرفت ضمن هشدار به کاندیدای احتمالی اصولگرا و هوادارانشان گفت:چشم به هم بزنیم انتخابات برگزار می شود. مواظب باشیم کلاه روی سرمان نرود و نیروی انقلابی به مجلس برود که هم به گرمسیری ،سردسیری ، نظام، دین وانقلاب خدمت می کند ولی نیروی ضد انقلاب و زاویه دار بدون تعصب به ارزش ها فقط به جیب و مناقع خودش فکر می کند.

سعادت فر گفت: اشکال نیروهای انقلابی این است که دست در دست هم ندارند و بعضی وقت ها قدرت تخریبمان زیاد است. نباید فقط نقاط ضعف را دید زیرا نمی توانیم کنار هم باشیم و باید جریان انقلابی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در فرصت های اقتصادی خدمت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37691
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.