احضار ۵ متخلف انتخاباتی به پلیس فتای عنبرآباد

رییس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد گفت: تاکنون ۵ نفر از متخلفان انتخاباتی برای ادای توضیحات به پلیس فتای شهرستان عنبرآباد فرا خوانده شده‌اند.

به گزارش کرمان نو به نق از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوذر داوریان، رییس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد با اشاره به رصد عملکرد داوطلبان شورای شهر و روستا در فضای مجازی با دقت و حساسیت گفت: هر گونه تبلیغات پیش از موعد و زودهنگام، انتشار اکاذیب برای جمع آوری رای مردم و تشویش اذهان عمومی ممنوع است و برخورد قانونی لازم با این اقدامات صورت خواهد گرفت.

او با اعلام اینکه تاکنون ۵ نفر از متخلفان برای ادای توضیحات به پلیس فتای شهرستان عنبرآباد فرا خوانده شده‌اند، افزود: این افراد متعهد شدند، تخلف صورت گرفته را تکرار نکنند و در صورت تکرار تخلفات، برای آن‌ها پرونده‌ قضایی تشکیل و برخورد قانونی خواهد شد.

داوریان در ادامه عمل به قانون را مطالبه جدی دستگاه قضایی از داوطلبان و حامیان آن‌ها دانست و بیان کرد: شورای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در آبادانی کشور دارد و باید افرادی به آن ها راه پیدا کنند که عمل به قانون سرلوحه‌ کارهایشان باشد.

او بر برگزاری شکوهمند انتخابات پیش رو در چهارچوب‌های قانونی و بدون هر گونه هنجار شکنی و تخلف تاکید کرد و خواستار شرکت حداکثری شهروندان در سرنوشت کشور شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71608
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.