رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت:


از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اهمیت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی امرور، ۲۱ دی‌ماه در جلسه شورای اداری استان فارس ضمن عرض تسلیت فاجعه تروریستی کرمان گفت: اقدام تروریستی دشمنان کوردل در کرمان نشان‌دهنده نهایت ضعف آن‌ها است و حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: کاری که این رژیم در غزه انجام می‌دهد یک جنایت بین‌المللی است که منجر به شهادت بسیاری از زنان و کودکان بی‌گناه شده است.

خلجی افزود: رژیم صهیونیستی برخلاف اظهاراتش نتوانسته است به اهدافش از جمله ازبین‌بردن حماس برسد و در این زمینه شکست‌خورده است.

او با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: همه اعضای دولت در تمام سطوح باید نهایت تلاش خود را بکنند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: باید سعی کنیم از به‌وجودآمدن فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری شود و همه مردم با سلایق مختلف بتوانند در انتخابات شرکت کنند و یک انتخابات پر شور رقم بخورد.

خلجی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در مشارکت مردم در انتخابات وظایف مشخصی دارند، به‌عنوان‌مثال وزارت آموزش‌وپرورش باید زمینه جذب حداکثری و مشارکت هر چه بیشتر رأی اولی‌ها را فراهم کند و دراین‌خصوص تبلیغات مؤثر داشته باشد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: باید تلاش کنیم در اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد روایت صحیح را با سرعت عمل و با شفافیت به مردم بگوییم.

او افزود: هر جا نتوانیم روایت اول را بگوییم باعث می‌شود زمینه سوءاستفاده دشمن فراهم شود و آن‌ها با ترفندهای رسانه‌ای بخواهند مردم را فریب دهند و روایت را به‌دروغ به آن‌ها القا کنند.

خلجی ادامه داد: وظیفه ما در حوزه اطلاع‌رسانی این است که با تبیین وقایع و رفع شبهات، امید را در دل مردم زنده کنیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن ابراز خرسندی از ایجاد کمیته رفع شبهات فضای مجازی در فارس گفت: با رفع این شبهات در بین مردم، موجب خنثی‌کردن اقدامات دشمنان در ایجاد تصویر غلط از نظام و دولت می‌شویم.

او با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل جدید دولت، مدیر هر دستگاه اجرایی مسئول اطلاع‌رسانی به مردم است، گفت: مدیران باید سعی کنند با تلاش بی‌وقفه عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند و آن‌ها را به طور شفاف به مردم گزارش دهند.

خلجی افزود: مسئولان روابط‌عمومی‌ها در واقع مسئولان طراحی عملیات رسانه‌ای هستند و در این حوزه باید به‌صورت هنرمندانه و هوشمندانه فعالیت کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خواستار شد: تا یک ماه آینده حوزه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها بر اساس سیاست‌های جدید مورد بازنگری قرار گیرند و روندهای اشتباه اصلاح شوند.

خلجی گفت: باید برای همه پروژه‌ها و خدماتی که بر زندگی مردم تأثیر دارند، پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شود و در زمینهٔ تبلیغات آنها تلاش مؤثر صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113733
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.