استاندار:رسانه ها تاریک‌خانه‌های فساد را روشن کنند

استاندار کرمان در کارگروه گردشگری در هفته ی دولت از پاسخگو بودن مدیران گفت. وی صراحتا خطاب به مدیران و رسانه‌ها اعلام کرد که از همه مدیران دولتی تقاضا می کنم تا به مردم و رسانه ها پاسخگو باشند و مردم را آگاه کنند.رسانه ها باید تاریک‌خانه‌های فساد را روشن کنند.

وی ادامه داد که اگر مدیری تا سه بار پاسخ درخواست مکاتبه رسانه ای را در عرض یک ماه نداد رسانه ها بدون ترس اسم او را منتشر کنند،زیرا مدیران موظف به پاسخ‌گویی هستند.

رزم حسینی معتقد است که مردم باید بدانند که به چه دولتی رای دادند و خدماتی را که نظام برای مردم انجام داده است را ببینند که امروزه دولت خدمات شایان و ماندگاری در استان کرمان انجام داده .

او خطاب به مدیران می گوید اینقدر محافظ کاری نکنید. عمر خود را در این راه تمام کردیم باید بدانیم که با شفاف‌سازی نظام محکم خواهد شد و بی کفایتی ما نباید به نام اسلام و خون شهدا تمام شود.

استاندار کرمان در کار گروه گردشگری میراث فرهنگی بر اهمیت رسانه ها در این حوزه تاکید کرد.
استاندار کرمان در کار گروه گردشگری میراث فرهنگی بر اهمیت رسانه ها در این حوزه تاکید کرد.

رزم‌حسینی ادامه داد که مجموعه استانداری تا امروز از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده و نخواهد کرد،پس در شفاف سازی امورات درنگ نکنید.

وی به همزمانی هفته دولت با برگزاری کارگروه گردشگری اشاره کرد و گفت که فرصت خوبی‌ست که مردم  از اقدامات مجموعه استان با خبر شوند و در جریان این برنامه‌ها قرار بگیرد.

او معتقد است که  توازن توسعه‌ای در استان کرمان برقرار است و پروژه ها در سطح استان پخش شده اند.

رزم‌حسینی معتقد است از آن جایی که صنعت گردشگری در دنیا شناخته شده  و فواید زیادی را برای استان به دنبال خواهد داشت باید با تمام توان در این مسیر قدم برداریم.

رزم‌حسینی گفت که ضمن احترام به نظارت تمامی مدیران به منظور کمک به مردم از اختلافات گذشت کنیم و در رسیدگی به امور مردم تسریع کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2581
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.