امام جمعه سیرجان: باید مراقب مسئله نفوذ باشیم

حجت السلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان به ابلاغ سیاست کلی انتخابات از سوی رهبری اشاره کرد و افزود این سیاست ها به عنوان سند بالادستی در برگزاری انتخابات محسوب می شود.
امام جمعه موقت کرمان گفته اصل نظام ما بر پایه اراده مردم است و همیشه این اصل رعایت شده است.
صباحی افزود که هدف از تدوین قوانین کلی این است که افراد خود را با قانون تطبیق دهند نه اینکه قانون با افراد تطبیق داشته باشد.

مقاومت و همبستگی راه مقابله با توطئه های آمریکا

حجت السلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفته مقاومت، حفظ اقتدار و همبستگی تنها راه مقابله با توطئه های آمریکا است.
امام جمعه سیرجان به پیشنهاد اروپا و آمریکا برای پیوستن به خانواده جهانی اشاره کرد و افزود که باید مراقب مسئله نفوذ باشیم و نباید این اقدام موجب وابستگی فرهنگی شود.
وی ادامه داد که آمریکا خود حامی تروریسم و تشکیل دهنده و پشتیبان گروه های تروریستی مثل داعش است با این حال از ایران می خواهد که برای رفع تحریم دست از حمایت سوریه، حزب الله و مقاومت بردارد.
حجت السلام حسینی به دیدار رهبری با نخبگان اشاره و بیان کرد که ارتقا جایگاه علمی کشور یک ضرورت است و نباید جوری عمل شود که نخبگان ناامید و  جذب خارجی ها شوند.

ارتباط با آمریکا غیر منطقی است

حجت السلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت گفته گروه تروریستی داعش در عراق در حال شکست است.
امام جمعه جیرفت به سالروز تاسیس سازمان ملل متحد اشاره کرد و افزود که سازمان ملل از هدفش دور شده و فقط حامی قدرتها و ابزاری در دست آنها است در حالی که باید مدافع حقوق مردم مظلوم باشد.
وی گفته کسانی که می خواهند با آمریکا ارتباط برقرار کنند غیر منطقی و دنبال از بین بردن ارزشها هستند چهره واقعی آمریکا برای همه روشن است.

به مسائل فرهنگی بیشتر توجه شود

حجت السلام عباس جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهبنان با اشاره به هفته تربیت بدنی گفته اسلام همواره بر سلامت جسم و روح تاکید کرده و ورزش در این راستا نقش مهمی دارد.
خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد که اداره ورزش و جوانان کوهبنان یکی از برترین ادارات شهرستان است.
حجت السلام جعفری خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و دینی شد و گفت که عده ای در صدد بی توجهی به مسائل دینی و فرهنگی هستند و کنسرت های مختلط برپا می کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5129
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.