تیر خلاص به وعده‌های مسئولین

نشست عمومی شورای شهر کرمان در حالی برگزار شد که رئیس شورای شهر کرمان از عدم پیشرفت پروژه‌های شهر کرمان گلایه کرد و می‌گوید با توجه به بازدید من از پروژه آزادی بعید می‌دانم که ۲۲ بهمن افتتاح شود و زودتر از پایان سال به بهره برداری برسد.

مشرفی همچنین با اشاره به پل ولیعصر گفت این پل هم قرار بود تا اوایل دی ماه هشت عدد از سگمنتال‌های نصب شود ولی تا کنون که چیزی نصب نشده است.

شهردار کرمان در جواب رئیس شورا گفت با قرارگاه خاتم به مشکلاتی برخورد کرده بودیم که این مشکلات هم در حال برطرف شدن می‌باشد و فقط یک چک پنج میلیاردی از آن‌ها پاس نشده که طی مذاکراتی با بانک شهر انجام شده تا فردا پرداخت می‌شود.

بابایی همچنین تاکید می‌کند که ما ۹۰ درصد تعهدات خود را به قرارگاه خاتم عمل کرده‌ایم و زمان ۲۲ بهمن هم خود پیمانکار مربوطه قول داده است که تمام شود.

او در مورد پروژه آزادی می‌گوید در این زیرگذر مشکل اساسی مشکل آب‌های زیرزمینی هستند و زیرگذر آزادی که قطعا تا ۲۲ بهمن تمام نمی‌شود و فقط سعی بر این است تا این تاریخ رینگ دور میدان و خیابان بهمنیار باز شود

گیلانی خطاب به شهردار به می‌گوید چرا تاریخ نادرست به مردم می‌دهید تمام کسبه اطراف این میدان ناراضی هستند، شما همان اول بگویید هنوز ۲۰۰ روز دیگر افتتاح می‌شود چرا تاریخی می‌دهید که قولتان عملی نشود.

زهرا لری یکی دیگر از اعضای شورا باز بحث پل سیدی به صحن علنی شورا کشید و گفت آیا نباید در میان این همه پروژه نگاه ویژه‌ای به پل سیدی داشت و آیا عدم رسیدگی به این پل به دلیل واقع شدن در منطقه محروم شهر کرمان است؟

رئیس کمیسیون بودجه شورای دراین باره گفت این پل با توجه به این که تعداد زیادی کشته و مجروح داده الویت اول مردم است.

شهردار کرمان مشکلات این پل را فقط کمبود اعتبارات نمی‌داند و می‌گوید این پل مشکلاتی از قبیل قرارداد،تاخیرات مربوط به قرارداد و … داشته که چهار میلیارد به این پروژه اختصاص داده ایم و دهنه چهارم ان درحال ساخت است.

مشرفی در این باره می‌گوید انتظار می‌رود تا پایان سال دهنه‌های مربوطه ساخته شده و نهایتا تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

موضوع دیگری که اعضا بررسی کرده قیمت آب شهرستان کرمان بود.

با توجه به درخواست شرکت آب و فاضلاب کرمان مبنی بر افزایش قیمت آب بهای مشترکین اعضا قیمت آب بهای سایر استان‌های مجاور را بررسی کرده ولی در نهایت به جمع بندی در این مورد نرسیدند و قرار بر بررسی بیشتر شد.

مویدی همچنین می‌گوید با توجه به مشکلاتی که اداره آب در خصوص کمبود بودجه دارد باید هرچه سریعتر در این مورد تصمیم گیری شود ولی وی تاکید می‌کند که افزایش قیمت باید با شیب ملایم باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7939
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.