در ششمین روز از هفته دولت جشنواره شهید رجایی برگزار شد

جعفر رودری رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمان و دبیر این جشنواره دو محور اصلی برای معرفی و انتخاب دستگاه‌ها و کارکنان قابل تقدیر اعلام کرد که محور اول اجرای برنامه روتین شامل شاخص‌های عمومی و اختصاصی بود. وی به مواردی همچون سلامت اداری، تکریم مراجعین، ریز اقدامات و فعالیت‌ها، مدیریت سرمایه انسانی و هوشمند سازی و توسعه دولت الکترونیکی به عنوان شاخص‌های عمومی اشاراه کرد و شاخص‌های اختصاصی را با توجه به وظایف هر دستگاه دانست.

دبیر این جشنواره برگزیدگان این جشنواره را در قالب ۹ دستگاه برتر که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق بوده‌اند، چهار دستگاه که با پیشنهاد استاندار که بهترین عملکرد و همراهی را در زمینه اقتصاد مقاومتی داشته‌اند و ۴۰ نفر از کارکنان که بیشترین نقش را در اجرا و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در استان داشته‌اند و توسط مدیران دستگاه‌ها انتخاب شده‌اند.

حمید زکا اسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار که مدیران و کارکنان استان را مجاهد خواند جهت گزارش عملکرد بخشی از اقدامات اجرایی انجام شده در سطح استان سخنرانی کرد و به مواردی همچون رتبه اول استان کرمان در جذب تسهیلات کشاورزی صندوق توسعه ملی و آمار ۷/۹ درصدی بی‌کاری در استان در حالی اشاره کرد که این آمار در کشور ۱۱ درصد است. کاهش ۲۱/۴ درصدی تورم و ایجاد ۱۴۰ هزار شغل از سال ۹۲ تا کنون اشاره کرد.

زکا اسدی که مدیران و کارکنان استان را مجاهد خواند با اشاره به مقابله‌ها و برخوردهای چند ماه گذشته با اشرار معتقد بود استان کرمان نسبت به کل کشور از وضعیت امنیتی مناسبی برخوردار است.

رزم حسینی استاندار کرمان مطابق برنامه قرار بود در این جلسه حضور داشته باشد به گفته رودری به علت ماموریت غایب بود. مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان، حجت‌الاسلام عرب‌پور مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی و زکا اسدی، فتوت و سیف‌اللهی معاونان استاندار از جمله حاضرین در  این جشنواره بودند.

در این جشنواره از سال ۱۳۷۱ به مدت ۱۰ سال‌صرفاً ارزیابی و تقدیر از کارکنان نمونه انجام می‌شد اما از سال ۸۱ به بعد ارزیابی دستگاه‌های دولتی نیز به حیطه کاری این جشنواره اضافه شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2964
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.