مرعشى در مراسم افتتاح دفتر حزب کارگزاران سازندگی در کرمان :دوران خودراى بودن به اتمام رسيده

مهمان ویژه این مراسم سید حسین مرعشی فعال سیاسی و سخنگوى حزب كارگزاران و نماینده اسبق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بود.

سید حسین مرعشی در این مراسم دو سیاست حفظ منافع ملی و تمرکز بر وحدت اصلاح طلب‌ها را سیاست‌های کلی حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد.

او تاکید می‌کند که هدف ما به هیچ عنوان اختلاف در جبهه اصلاحات نیست و تمام عضوگیری ها به عنوان جزیی از جبهه اصلاحات است.

وی جبهه اصلاحات را جبهه‌ای در کشور می‌داند که سابقه روشن مدیریتی، رهبران شناخته شده و مخاطبان زیاد را دارا است.

نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیاز جامعه را کار جمعی دانست که این نیاز حتی از  کار حزب هم فرار تر  است.

جسین مرعشی سیاست کلی حزب کارگزاران سازندگی را وحدت اصلاج طلب‌ها بیان کرد.
حسین مرعشی سیاست کلی جزب کارگزاران سازندگی را وحدت اصلاح طلب‌ها بیان کرد.

او با اشاره به کسانی که خود را دلسوز مردم، ایران و اسلام می‌دانند می‌گوید دوران خودرای بودن تمام شده و لازمه کشور کار جمعی است.

وی انتخابات سال آینده را بسیار حساس، مهم و مبهم بیان کرد و می‌گوید کشورداری امری بسیار پیچیده و سخت است.

مرعشی ضمن بیان این نکته که کشور ما تا حکمرانی مناسب فاصله زیاد دارد تاکید کرد برای اداره کشور سیاست مداران کاردانی لازم است که این سیاسیون از دامن حزب‌ّهای این چنینی بیرون می‌آیند.

سخنكوى حزب كارگزاران  همچنین از چگونی روند شکل گیری اين حزب در کشور حرف زد و به این نکته تاکید کرد در ابتدای کار تشکیل دهندگان این حزب احساس داشتند که تکنوکرات‌ها(فنی گراها) در عرصه سیاسی جایی ندارند و برای این پا به میان گذاشتند تا بتوانند نماینده‌ای  از تکنوکرات‌ها در عرصه سیاست داشته باشند.

حمزه: ضعف در اقتصاد به دلیل عدم مدیریت علمی بوده است

احمد حمزه عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان کرمان و نماینده مردم شهرستان های کهنوج،قلعه گنج،رودبار جنوب و منوجان با اشاره به اینکه در طول تاریخ قدرت مورد توجه همه مردم بوده است گفته در قدیم زور بازو نشانه قدرت بوده اما امروزه این مفهوم تغییر پیدا کرده و کسی قدرت دارد که اقتصاد برتری داشته باشد. او ادامه می‌دهد که کشور ایران در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته و این به دلیل عدم مدیریت علمی بود است.

او پسابرجام را فرصت خوبی می‌داند تا دولت بتوانند این عقب ماندگی را جبران کند و خود را به کشورهای پیشرفته برساند.

وی با اشاره برنامه ششم توسعه و اهداف آن تاکید می‌کند نرخ رشد گفته در این برنامه با سرمایه‌های داخلی حاصل نمی‌شود و باید از سرمایه‌های خارجی بهره برد.

احمد حمزه توسعه سیاسی را موتور محرکه اقتصاد  و قدرت اقتصادی دانست که این توسعه سیاسی با وجود حزب‌هایی مانند حزب کارگزاران سازندگی ایجاد می‌شود.

وی همچنین گفت ما با شعار زنده باد مخالف من در جهت اعتلای توسعه سیاسی قدم خواهیم برداشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6214
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.