دو گزینه غیربومی شهرداری کرمان شانس کمتری دارند| دو نفر دیگر به نامزدهای موردنظر شورای شهر کرمان اضافه شد

شورای ششم که پیش از این ۶ نفر را به عنوان گزینه نهایی تصدی پست شهرداری کرمان معرفی کرده بود قصد دارد برنامه‌های ۲ نفر دیگر را نیز به عنوان گزینه‌های جدید شهرداری مورد بررسی قرار دهد.

در هفته گذشته روند مصاحبه با انصراف بهروز یکی از ۶ گزینه اصلی با ۵ گزینه‌‌ی دیگر شهرداری کرمان از سوی شورا آغاز شد.

کمساری سخنگوی شورای ششم که پیش از این گفته بود در صورت جلب نشدن نظر مثبت اعضای شورا احتمال اضافه شدن گزینه دیگری وجود دارد، حالا اعلام کرده که طبق ارزیابی شورا از بین ۱۲۰ گزینه‌ای که در ابتدا مد نظر بوده، ۲ نفر در سطح ۵ گزینه نهایی هستند و این افراد نیز برنامه ارائه می‌دهند.

محمدرضا کمساری به «کرمان‌نو» گفت: ۶ گزینه نهایی بر اساس رزومه انتخاب شدند و نه طبق برنامه، حالا برای انتخاب دقیق‌تر با افراد جدید در صورت تمایل مصاحبه می‌شود.

او با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از گزینه ها تاکنون حذف نشده افزود: ۲ گزینه غیربومی بنا به شرایطی که داشتند امکان استقرار در کرمان ندارند و احتمال آن‌ها کمتر است.

کمساری در مورد گزینه محتمل‌تر صحبتی نکرد و در خصوص زمان اعلام تصمیم نهایی شورا هم گفت: قانونا تا ۱۳ شهریور فرصت است اما سعی داریم تا ۱۰ شهریور نتیجه را مشخص کنیم.

بنا بر بررسی‌های کرمان‌نو تا امروز سالاری و پوراسماعیلی دو گزینه بومی از شانس بیشتری نسبت به سایر نامزدهای برخوردار هستند. پیش‌بینی که سخنگوی شورا آن‌ را تایید نمی‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75252
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.