عصر امروز؛


راهپیمایی خودرویی مردم کرمان در حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم کرمان عصر امروز 29 اردیبهشت ماه با راهپیمایی خودرویی و با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست نشان خواهند داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حسین انجم شعاع امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

وی افزود: اتفاق ناگواری که این روزها در فلسطین رخ داده، قلب جهان اسلام، مسلمان و تمام آزادیخواهان را جریحه دار کرده است.

انجم شعاع ادامه داد:  شاهد هستیم در کلیه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از جمله اروپا و آمریکا مردمی که دنبال حقیقت و حمایت از نوعدوستی هستند به صحنه آمدند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

وی بیان کرد: در کشور ایران هم به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی انتظار این بود که حرکتی در راستای حمایت از فلسطین شود .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان کرد: شهر کرمان نیز به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی و شهر شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، کسی که در تجهیز گروه های مقاومت فلسطینی نقش به سزایی داشت و باعث شد که فلسطینیان به جای سنگ از موشک استفاده کنند،  همگام با سایر ملت‌های آزاده جهان عصر امروز ساعت 17 و 30 دقیقه با راهپیمایی خودرویی و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشته و اعلام خواهد کرد که فلسطین تنها نیست.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم از چهارراه پاسداران مقابل حسینیه ثارالله آغاز و از کمربندی شمالی تا گلزار شهدا ادمه خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70889
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.