شکایت نماینده تهران از محمد مهدی زاهدی

نماینده مردم تهران از محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شکایت کرد.

در هفته گذشته برخی سایت‌ها و همچنین کاربران در فضای توییتر اقدام به انتشار خبری جعلی درباره برادرزاده پروانه سلحشوری کرده بودند که در این میان محمد مهدی زاهدی و موسوی لارگانی نیز مطالب مشابهی را در صفحات شخصی خود در توییتر منتشر کرده بودند.

«اکانت توییتر منتسب به زاهدی در توییی نوشته بود: اتاق‌های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به دنبال حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی‌های نخ نما هستند. ‎دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جایی که ‎پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب ‎آقازاده ماساژور فرو رفته‌اند.»

سلحشوری در نامه ای  خطاب به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشته است: «به پیوست دو اظهارنظر از ناحیه همکاران مجلس آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مورد برادرزاده اینجانب که با انگیزه تخریب حیثیت این جانب پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران صورت گرفته تقدیم می‌شود. به استحضار می‌رساند که این مطلب خلاف واقع و از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی و تخریب و اهانت و توهین و مستوجب مجازات مصرح در قانون مجازات اسلامی است متاسفانه این همکاران بدون تحقیق و بررسی و احراز واقعیت امر و بدون سوال از خود اینجانب صرفا به قصد تخریب این اقدام غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیر دینی را در فضای مجازی منتشر کرده  و موجب هتک حیثیت از این جانب و خانواده‌ام که از جانبازان جنگ تحمیلی شده است شده‌اند که با اعلام شکایت از این دو نفر درخواست رسیدگی و صدور حکم قانونی را دارم. »

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35486
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.