معرفی وزیران پیشنهادی میراث فرهنگی و آموزش و پرورش به مجلس

نایب رییس اول مجلس از معرفی علی اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و محسن حاجی میرزایی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش توسط رییس جمهور به مجلس خبر داد.

مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس از معرفی وزاری پیشنهادی دولت در وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا وی گفت: رییس جمهوری در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی وزاری پیشنهادی و سوابق آنها را جهت بررسی سوابق و اخذ رای به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

پزشکیان افزود: رییس جمهوری «علی اصغر مونسان» را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و «محسن حاجی میرزایی» را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33086
1 نظر
  1. ی . س می گوید

    مونسان، میراث فرهنگی!!!
    نماینده های محترم اگر می خواهید به این کشور و میراث فرهنگی اسلامی ایرانی آن خدمت کنید
    به عنوان دلسوختگان فرهنگی، خواهش می کنیم فقط عملکرد آقای مونسان را در سازمان میراث فرهنگی در طول دو سال گذشته ببینید….. 25 نفر از مدیران کل و کارکنان ستاد و استان های این سازمان برای اولین بار تاکید می کنیم ” برای اولین بار در چهل سال گذشته بدلیل فساد مالی، اخلاقی و … بازداشت و زندانی شده اند”…چرا؟ دلیلی جز بی کفایتی شخص مونسان می توانید پیدا کنید؟
    اکثریت مدیران حلقه کیش و غیر متخصص با مدارک غیر مرتبط با فرهنگ و میراث فرهنگی و گردشگری حاکم شده اند….
    اگر هنوز به ایشان نباخته اید!!! فکر کنید … اگر نمی دانید از کارشناسان و کارکنان سازمان بپرسید
    به والله در انتخابتان مسئول هستید…. این مملکت و متولی میراث فرهنگی و گردشگری آن نیاز به یک مدیر فرهنگی دارد نه خواهرزاده و …..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.