سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان استان کرمان اعلام کرد


نهایی شدن لیست نامزدهای شوراهای شهر جبهه اصلاح‌طلبان کرمان تا جمعه

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان استان کرمان از نهایی شدن فهرست نامزدهای مورد حمایت این جبهه تا جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمدرضا نژادحیدری گفت: با پایان مهلت ارسال لیست نامزدهای پیشنهادی از سوی اعضای جبهه اصلاحات، اسامی نهائی نامزدهای پیشنهادی در کمیته برنامه‌ریزی جمع بندی شد و در جلسه اخیر هیئت رئیسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به نامزدهای پیشنهادی جبهه اطلاع داده شده تا امروز و فردا به منظور امضای میثاق‌نامه مراجعه کنند.

نژادحیدری تصریح کرد: در گام بعدی از نامزدهایی که ساز و کار جبهه را بپذیرند، دعوت می‌شود تا روز جمعه در نشستی با حضور نمایندگان احزاب و مشاوران عضو جبهه شرکت کنند و به مدت 10 دقیقه به معرفی خود و برنامه‌های پیشنهادی خود بپردازند.

این فعال سیاسی گفت: پس از معرفی نامزدها، جبهه اصلاحات بدون حضور نامزدها وارد شور می‌شوند و نامزدهایی که موفق به کسب دو سوم آرا شوند در فهرست قرار می‌گیرند.

وی گفت: چنانچه در مرحله اول برخی نامزدها موفق به کسب دو سوم آرا نشوند، در مورد این نامزدها رای گیری و کسب اکثریت نسبی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

نژادحیدری افزود: این چارچوب در هیئت رئیسه جبهه اصلاحات مورد توافق قرار گرفته است.

سخنگوی جبهه اصلاحات استان کرمان گفت: برای اداره شهر کرمان برنامه متفاوتی در حال تهیه است که در زمان مقرر منتشر خواهد شد.

وی افزود: گزارشی نیز در خصوص عملکرد شورای شهر دوره پنجم از سوی جبهه اصلاحات در دست تهیه است تا در آن به مردم بگوئیم چه وعده‌هایی به آنها دادیم و چه میزان به وعده‌های داده شده وفادار بوده‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70683
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.