نيكزادى نماينده بم و عضو فراكسيون اميد:تصور نكنيدفتنه تمام شده است

حبیب الله نیکزادی که در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت روز نهم دیماه در بم صحبت می‌کرد با بیان اینکه نهم دیماه درس عبرت بزرگی برای کشور بودگفت که ۹ دی روز ماندگاری خواهد بود.

وی معتقد است دنیای استکبار عین گرگ منتظر است بتواند یک فرصت پیدا کند و حمله کند. در روز ۹دی سال ۸۸ استکبار در سایه‌ی بی توجهی و غفلت تعداد زیادی از مسئولین کشوری از فرصت استفاده کرد و ننگ را برای مملکت به وجود آورد.

این نماینده موردحمایت لیست امید در انتخابات مجلس اعلام کرد که خیلی‌ها کنار امام علی شمشیر زدند و همان‌ها امام را به شهادت رساندند. وی گفت: “خواهش می‌کنم مراقب باشید تصور نکنید فتنه تمام‌شده است و دنیای استکبار دنبال ایجاد فتنه جدید است و هر شکستی توسط عوامل ساده‌اندیش و نادانان کشور صورت می‌گیرد و امروز اگر دشمن نمی‌تواند وارد کشور شود به خاطر مردم دانای کشور و در رأس آن رهبری است.”

نیکزادی در پایان برای کسانی که به عقیده وی فتنه را به وجود آوردند لعن و نفرین فرستاد و اضافه کرد که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. قدرت تخریب ‘فتنه’بزرگ‌تر از تخریب ۸ سال دفاع مقدس بود و باید ۹دی باشکوه برگزار شود وبه نسلی که این روزها را یاد نمی‌دهند یاداوری کنیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7137
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.