رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:


هنوز هیچ‌یک از نمایندگان کنونی استان کرمان در مجلس برای انتخابات ثبت‌نام نکرده‌اند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان این‌که شمار ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را تا پایان روز سوم ثبت‌نام ۵۸ نفر است، گفت: تاکنون هیچ‌کدام از ۱۰ نماینده کنونی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نکرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدصادق بصیری گفت: «۳۷ نفر در روزهای اول و دوم و ۲۱ نفر روز ۱۲ آذر ثبت‌نام کردند و در مجموع در پایان وقت قانونی روز سوم ثبت‌نام، تعداد داوطلبانی که ثبت‌نام آن‌ها قطعی شد به ۵۸ نفر رسید».

وی با اشاره به جزئیات ثبت‌نام به تفکیک ۹ حوزه انتخابیه بیان کرد: «در روز سوم ثبت‌نام در استان کرمان ۲۱ نفر شامل ۱۸ مرد و سه زن نام‌نویسی کردند».

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان روز سوم، توضیح داد: «در حوزه‌ی انتخابیه کرمان و راور چهار مرد و یک زن، در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان یک زن، در حوزه‌ی انتخابیه سیرجان و بردسیر سه مرد، در جیرفت و عنبرآباد دو مرد، در حوزه انتخابیه‌ی بم، فهرج، نرماشیر، ریگان یک مرد، در شهربابک سه مرد، در رفسنجان و انار سه مرد و یک زن، در حوزه‌ انتخابیه کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج، منوجان یک مرد و در حوزه انتخابیه‌ی بافت، رابر و ارزوئیه یک مرد در روز سوم ثبت‌نام کردند».

وی در انتها افزود: «تاکنون هیچ‌کدام از ۱۰ نماینده کنونی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نکرده‌اند».

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38108
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.