اعزام دو کاروان زائر اولی از شرق کرمان به مشهد مقدس

مسئول کانون تخصصی زیارت رضوی استان کرمان از اعزام دو کاروان زائر اولی از شرق استان کرمان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد حسینخانی مسئول کانون تخصصی زیارت رضوی کرمان از اعزام کاروان زیارت اولی شرق استان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: با عنایت حضرت رضا علیه السلام کاروان زائرین مشتاق بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) از شهرستان‌های شرق استان (ریگان، فهرج، بم و نرماشیر) در قالب دو کاروان عازم مشهد مقدس شد.

او افزود: باهمت خادمیاران رضوی ۹۰ نفر از افرادی که تاکنون به دلیل عدم توانایی مالی توفیق زیارت امام هشتم (ع) را کسب نکرده بودند شناسایی و با دو دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند.

حسینخانی از اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی برای زائرین در مشهد مقدس خبرداد و گفت: کاروان اعزامی بمدت سه روز در زائرشهر رضوی اقامت رایگان خواهند داشت و همچنین یک وعده غذایی در مهمانسرای حضرت رضا (ع) ئر حرم مطهر از خوان و سفره حضرت متنعم خواهند شد.

او افزود: برای هر کاروان روحانی، مدیر و مربیانی در نظر گرفته شده که همراه زائران اعزام خواهند شدو در طول مسیر و همچنین در مشهد مقدس فعالیت‌های متعدد فرهنگی و معنوی پیش بینی شده را اجراء خواهد نمود.

او به تامین هزینه‌های عزیمت کاروان اشاره کرد و تصریح کرد: هزینه‌های حمل و نقل و عزیمت این سفر پنج روزه را خادمیاران رضوی با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران تامین کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82220
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.