سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در شرق کرمان اقدام کنند

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت کرد، نسبت به سرمایه‌گذاری در راستای احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین جاده‌ای در محورهای شرقی استان کرمان اقدام کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، خداداد مقبلی در دیدار با محمد برزنگ سرپرست فرمانداری این شهرستان افزود: سرمایه گذاران می توانند برای راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین جاده ای در محور کرمان – بم – زاهدان یا بم – ایرانشهر از طریق دریافت مجوزهای قانونی توسط ادارات ذیربط اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی بین جاده ای با تایید جانمایی توسط کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل کشور انجام خواهد شد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به منظور حمایت بیشتر از سرمایه گذاران در بخش احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی بخشی از هزینه های راه های ورود و خروج این مجتمع ها را پرداخت خواهد کرد.

مقبلی ادامه داد: طی تفاهم نامه ای بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مسئولان منابع طبیعی کشور، زمین این مجتمع ها در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: در صورتی که کمیته برنامه ریزی شهرستان بم اعتباری را برای ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی اختصاص دهد سازمان راهداری نسبت به تخصیص قیر به پروژه های مذکور نیز اقدام خواهد کرد.

مقبلی گفت: بم در بین چهار شهرستان شرق استان کرمان، بیشترین محرومیت را در عدم برخورداری از راه‌های روستایی دارد که باید در توزیع اعتبارات در شورای برنامه ریزی استان کرمان مد نظر قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92037
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.