دیدار خادمان رضوی با خانواده شهید رجبی در کوهبنان

همزمان با دهه کرامت شهرستان تاریخی و عارف پرور کوهبنان پذیرای سفیران معنوی حرم مطهر رضوی بود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام حامد کرمی در دیدار خانواده شهید رجبی گفت: مقام شهید به قدری بالاست که خداوند شهادت را مردن حساب نمی‌کند، زیرا شهیدان زنده اند و در درگاه حضرت حق روزی می‌خورند.

او‌می گوید :خدمت به خانواده شهدا که چشم و چراغ مردم‌ایران اسلامی هستند نوعی عبادت است.

حجت الاسلام کرمی گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست لذا توجه به وصیت نامه، خاطرات شهدا و آثار به جای مانده از آنان باعث عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت محمد گلاب گیر، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خدام رضوی با خانواده‌های شهید داود رجبی بود.

شهید داوود رجبی در سال ۱۳۴۵ در یوسف آباد بیدان دیده به جهان گشود. او سومین فرزند خانواده بود و چون مادربزرگش علاقه زیادی به نام داود داشت، نام او را داود گذاشتند.

شهید رجبی تا کلاس چهارم درس خواند و چون برای گذراندن کلاس پنجم باید به کوهبنان می‌آمد، به دلیل مشکلات خانواده نتوانست به کوهبنان بیاید و دیگر ادامه تحصیل نداد.

اخلاق و رفتار شهید بسیار خوب بود، به همه اعضای خانواده احترام می‌گذاشت، همیشه در کار‌ها کمک حال پدرش بود و وقتی از بیرون به داخل منزل می‌آمد، همواره اجازه می‌گرفت و بعد وارد اتاق میشد.

شهید داوود رجبی در سال ۱۳۶۴ به سربازی رفت، دوره آموزشی وی در صفر پنج کرمان بود و محل خدمتش در کردستان تعیین شد.

او سرانجام در سال ۱۳۶۴ در منطقه شمال غرب به شهادت رسید.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89602
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.