روند صعودی رشد مرسولات پستی استان کرمان

مدیرکل پست استان کرمان با بیان این مطلب که به دنبال این هستیم که کارهای پست را برون سپاری کنیم و پست فقط کار نظارتی را بر عهده داشته باشد، اظهار کرد: در حال حاضر رشد مرسولات پستی استان کرمان روند صعودی دارد.

“علیرضا اکبری” عصر ۱۴ مهرماه در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت روز جهانی پست با بیان این مطلب که در سطح استان در ۴۹۳ نقطه تماس با مردم داریم، اظهار کرد: ۲۵۸ دفتر آی سی تی فعال روستایی در سطح استان داریم و روستاییان از طریق آی سی تی می‌توانند خرید اینترنتی داشته باشند.

مدیرکل پست استان کرمان به تعداد نیروهای استخدامی پست اشاره کرد و افزود: در سال ۹۳ تعداد کارکنان پست استان کرمان ۳۹۷ نفر بود که در ۶ ماهه دوم سال جاری این نیروها به ۲۷۶ نفر خواهند رسید، گفتنی است که نیروی جایگزین این افراد نمی‌کنیم.

وی با بیان این مطلب که پست استان کرمان در پنج سال متوالی در ترافیک و درآمد رتبه برتر کشور کسب کرده است و در ادامه طرح‌های ابتکاری پست را برشمرد و عنوان کرد: طرح دیکال (توزیع براساس تماس تلفنی) یکی از طرح‌های ابتکاری پست است.

اکبری با بیان این مطلب که به دنبال این هستیم که کارهای پست را برون سپاری کنیم و پست فقط کار نظارتی را بر عهده داشته باشد، اظهار کرد: در حال حاضر رشد مرسولات پستی استان کرمان روند صعودی دارد، شایان ذکر است در چند سال آینده فروشگاه فیزیکی معنی نخواهد داشت و خریدهای مردم از طریق اینترنت خواهد بود و پست وظیفه رساندن کالا به مشتریان بر عهده خواهد داشت.

“محمدجواد فدایی” استاندار کرمان نیز در دیدار مدیران پست استان کرمان با وی گفت: خدمات پستی باید به آحاد مردم اطلاع رسانی کند و پست باید به‌گونه‌ای رفتار کند که رضایتمندی مردم در حد اعلی کسب کند.

وی پست را قدیمی‌ترین سازمان خدماتی و اداری در کشور دانست و  ادامه داد: اقدامات پست می‌تواند در راستای کاهش ترافیک و در کنار آن آلودگی هوا را کاهش می‌دهد.

استاندار کرمان بیان کرد: خدمات پستی در روستاها توسعه یابد که از سفرهای غیر ضروری جلوگیری می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36081
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.