آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در استان کرمان خبرداد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان صبح امروز در جلسه هیات امنای این ستاد از فراهم شدن زمینه آزادی ۸ مددجوی جرائم غیر عمد به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابتاک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

او کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان را بیش از ۵ میلیاردو ۳۶۳ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با پرداخت مبلغ ۳ میلیاردو ۶۵۳ میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد مددجوی جرائم غیر عمد فراهم شده است.

به گفته موسوی قوام بیش ازیک میلیاردو ۵۵ میلیون ریال به همت نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در جلسات صلح و سازش از شکات تخفیف و رضایت اخذ شده است.

او می‌گوید: این ستاد طی دودهه از فعالیت خود آزادی تعداد ۴هزارو۱۸۹ مددجوی جرائم غیر عمد را از سطح زندان‌های استان با پرداخت مبلغ ۱۰۶ میلیاردو ۹۳۱ میلیون تومان فراهم کرده که ۶۰ درصد این تعداد آزادی ومبلغ پرداختی از محل کمک‌های مردمی و خیرین بوده است.

موسوی قوام گفت: از ابتدای امسال نیز ۵۲ مددجو از سطح زندان‌های استان توسط ستاد دیه آزاد شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: همچنین ۲۵ جشن گلریزان در ایام ماه مبارک برگزار شد که در این جشن‌ها خیران دیار کریمان مبلغ ۱۸۳ میلیارد ریال تعهد کردند که تاکنون حدود ۹۴ میلیارد ریال آن وصول شده است.

به گفته موسوی قوام در حال حاضر ۱۸۶ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که متاسفانه ۱۰۹ نفر از آنان ورودی سه ماهه ابتدای امسال است که نیازمند یک برنامه ریزی دقیق در جهت آزادی این تعدادمددجوی غیر عمد و همچنین جلوگیری از ورود نا خواسته افراد در جرائم غیر عمد به زندان می‌باشد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89782
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.