مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد:


آمادگی هلال احمر کرمان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برپایی ۱۱ پست ثابت و سیار در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو، رضا فلاح با اعلام این خبر بیان کرد: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از مورخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در استان کرمان اجرا می شود.
وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پست ثابت و سیار در سراسر استان افزود: در این طرح خدمات بشردوستانه و ارائه کمک های اولیه امدادی و آموزش های همگانی جمعیت با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری کودکان ارائه می شود.
فلاح خاطرنشان کرد: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با حضور و مشارکت ۲۰۰ عضو جوان در شهرستان های کرمان؛ بافت، بم، جیرفت، سیرجان، شهداد، ماهان و راین در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر و مبادی ورودی شهرستان ها اجرا می شود.
وی با اشاره به اجرای ۶ برنامه فرهنگی و آموزشی در پست های ثابت و سیار مسافرین نوروزی تصریح کرد: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) باشعار نوروز ۱۰۴۱ – سفر مسئولانه در قرن جدید، قرن امید، خدمات فضای دوستدارکودک، آموزشی و مهارتی، زیست محیطی، فرهنگی (اطلاع رسانی و راهنمایی مسافرین نوروزی) و مسابقه فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشردوستی از جمله برنامه های پست های نوروزی جوانان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86378
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.