در ستاد کرونا عنوان شد


ابراز تاسف استاندار از عدم مراجعه ۴۰ درصد جمعیت کرمان به مراکز واکسیناسیون کرونا

استاندار کرمان با ابراز تاسف از خلوت بودن مراکز واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: هنوز ۴۰ درصد از جمعیت استان به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی‌وند” ظهر امروز سوم مهرماه در صدمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: شواهد و پیش بینی ها نشان می دهد که باید آمادگی و مراقبت لازم برای حادث نشدن پیک ششم را انجام دهیم.

وی استان کرمان را گسترده و جمعیت آن را بالا دانست و بیان کرد: با توجه به وضعیت استان پیک های کرونا در آن طولانی است.

استاندار کرمان بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا و درگیر نشدن با پیک ششم تاکید کرد و افزود: واکسیناسیون یک اضطرار است و در آینده نزدیک افرادی که واکسن دریافت نکرده اند با محدودیت خدمات اجتماعی مواجه می شوند.

وی با ابراز تاسف از خلوت بودن مراکز واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: هنوز ۴۰ درصد از جمعیت استان به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند.

زینی‌وند با اشاره به گزارشات جهانی از میزان تزریق واکسن و تعداد ابتلا و فوتی های آنها عنوان کرد: باید مردم را از طرق مختلف برای تزریق واکسن تشویق کرد.

وی برگزاری مراسم جاماندگان در روز اربعین را ممنوع اعلام کرد و افزود: نمایشگاه های تخصصی در شهرهای زرد و نارنجی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77369
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.