اخطار به مسافران نوروزی، کرمان را زودتر ترک کنید| 13 فروردین حضور در تفرجگاه ها و پارک ها ممنوع!

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: مسافران هرچه زودتر استان کرمان را ترک و به محل سکونت خود بازگردند.

ایسنا گزارش داده؛ عباس تقی زاده درباره اجرای طرح کشوری «فاصله گذاری اجتماعی» از امروز در استان کرمان عنوان کرد: با اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا، توصیه شده مسافران در کمترین زمان ممکن برنامه سفرشان را مدیریت کرده و به محل سکونت خود بازگردند.

وی افزود: آنها در نظر داشته باشند که در برگشت مجوز ورود به شهرها را ندارند و ورود آنها به شهر تخلف محسوب شده و برخورد جدی با متخلفان صورت می گیرد.

تقی زاده تاکید کرد: مسافران باید از کنار گذرها و کمربندی های شهرها عبور کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که آنها نیاز ضروری و احتمال بیماری داشته باشند، در همان محل ها مشکل حل می شود و در صورت نیاز به نزدیک ترین مرکز بهداشتی اعزام می شوند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: مسافران باید با توجه به بعد مسافت زمان سفر خود را برنامه ریزی کنند که طبق برنامه به مقصد برسند.

وی در رابطه با کنترل ورودی های و خروجی های استان افزود: ۷۰ نقطه در سطح استان کرمان کنترل ها انجام و طرح اجرا می شود.

تقی زاده اضافه کرد: در صورتیکه در مناطقی نیاز به حضور اکیپ ها باشد و فرمانداران پیشنهاد بدهند، با هماهنگی ستاد استانی تیم های کنترل اعزام می شوند.

به گفته او در شهرستان کرمان نیز ۷ نقطه برای کنترل ورود و خروج در نظر گرفته شده و در روند بررسی اجرای طرح، در صورتی که در جاهایی برخی سوءاستفاده کنند، بلافاصله آن نقاط مسدود و اکیپ هایی مستقر می شوند.

ممنوعیت حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در روز ۱۳ فروردین

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی به صراحت گفت: در راستای این طرح، حضور مردم در روز ۱۳ فروردین ماه (سیزده بدر) در پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های سراسر استان کرمان ممنوع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45833
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.