ارایه خدمات برق به صورت غیر حضوری| مردم درخواست‌های خود را از طریق میز خدمت ثبت نمایند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از ارائه خدمات غیر حضوری برق خبر داد و گفت: این اقدام در راستای پیشگیری از بیماری کرونا است و تا اطلاع ثانوی اجرا می شود.

ایسنا گزارش داده؛ امیر جهانشاهی عنوان کرد: در راستای تصمیمات ستاد استانی پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۹۸ با توجه به اینکه هیچ‌گونه خدمات حضوری در ادارات خدمات مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت در خصوص فروش وخدمات پس از فروش انشعاب برق صورت نمی‌پذیرد.

وی افزود: مردم و مشترکین می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق منوی میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.nked.co.ir ثبت نمایند.

جهانشاهی اضافه کرد: تمامی درخواست‌های این عزیزان در ایام کاری بعد از تعطیلات سال جدید بررسی و اقدام مقتضی وفق مقررات صورت می‌گیرد.

وی گفت: شهروندان محترم می‌توانند مشکلات خود در زمینه قطعی برق، انشعاب برق و مشکلات شبکه‌های برق را با تماس از طریق مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ به اطلاع همکاران ما برسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان افزود: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱، تلفن گویا به شماره ۵۹۲۲۹ و تلفن دفتر روابط عمومی به شماره ۲۵۲۰۳۳۳ نیز راه‌های دیگری هستند که شهروندان محترم می‌توانند در زمینه فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش انشعاب برق مسائل و مشکلات و درخواست‌های مد نظر خود را از طریق این راه‌های ارتباطی با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در میان بگذارند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم برای حفظ ایمنی و سلامت خود، حتی‌المقدور از مراجعه حضوری اجتناب کرده و از طریق شماره تلفن‌های شهرستان‌ها که در سایت شرکت برق شمال استان کرمان موجود است، نسبت به دریافت و پیگیری تمامی خدمات اقدام کنند.

وی از شهروندان خواست تا حتی‌الامکان کارهای اداری مرتبط با برق را در روزهای پایانی سال به بعد از تعطیلات نوروز موکول نمایند و یادآور شد: مردم نگران خدمات برق نباشند و با توجه به اجرای زیرساخت‌های الکترونیکی کلیه کارها و درخواست های خود را از طریق راه‌های اشاره شده انجام دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45003
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.