استاندار کرمان:برای اقتصاد مقاومتی هم بجنگیم

استاندار با اشاره به اینکه کرمان، استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است خاطر نشان کرد ما ۲۰ ماه قبل از بیانات رهبری شرایط توسعه بخش غیر دولتی را در قلعه گنج آماده کرده بودیم.

وی توضیح داد که در شهرستان قلعه گنج با ایجاد صندوق اشتراکی بین بنیاد مستضعفان و مردم، امکان پرداخت وام به کار آفرینان مهیا شد و شهرستان قلعه گنج که کمتر مسئولی به آنجا میرفت اکنون به قطب گردشگری تبدیل شده است و مردم به بهتر شدن شرایط امیدوار شده اند. او گفت: این شهرستان که یکی از شهرستان های نا امن استان بود اکنون ضریب امنیت در آن بسیار بالا رفته است.
رزم حسینی افزود:« تصمیم داریم با الگو قرار دادن شرایط شهرستان قلعه گنج در هشت منطقه جغرافیای استان با مشارکت شرکت های توسعه گرا اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم.»
استاندار در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت بیکاری گفت که چه کسی باید این لشکر بیکاران را سر کار ببرد. وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی بر همراهی مردم و شکست برورکراسی تاکید کرد.
رزم حسینی ضمن یادآوری فداکاری های دوران دفاع مقدس از مسيولین خواست اکنون جهادی و نه جناحی عمل کنیم. همانطور که در آن دوران وظیفه همه ما دفاع از تمامیت ارضی بود اکنون وظیفه همه ما تلاش برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.
رزم حسینی با اشاره به اینکه شهدا افسانه نیستند به نقش پرنگ همرزم دیرین شهدا سردار قاسم سلیمانی در تامین امنیت امروز کشور تاکید کرد و با اشاره به احمد یوسف زاده گفت : «یوسف زاده با خلوص قلم و نگارش کتاب آن ۲۳نفر این رزمندگان را در تاریخ ما ماندگار نمود.»
استاندار با اشاره به دوران دفاع مقدس ادامه داد که با وجود حمایت کامل غرب از عراق و پیشروی عراق تا نزدیکی شوش این ایران بود که با رهبری امام و پشتوانه مردم به پیروزی رسید.
وی  به از خودگذشتگی شهدا اشاره کرد و توضیح داد:« خانواده های این شهدا خودشان فرزندان رشیدشان را عازم جبهه ها می کردند زنان این سرزمین در پشت جبهه ها حضور فعالی داشتند.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=953
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.