استاندار کرمان: مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد

استاندار کرمان گفت: مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد و کرمان خود را برای استقبال باشکوه‌تر از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی آماده می‌کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی زینی‌وند صبح امروز در آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان برتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی که با حضور سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور و محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد در تالار دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: با افتخار از حضور هنرمندان کشور در استان کرمان پایتخت مقاومت اسلامی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره کشوری تئاتر سردار آسمانی کار بسیار بزرگی بود که در نوع خود بی‌نظیر است گفت: دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی بسیار باشکوه برگزار شد و در بعضی شب‌ها تا ۳۰ هزار نفر مهمان از سراسر کشور در کرمان داشتیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از مردم کرمان و موکب‌دارانی که از سراسر کشور برای پذیرایی زائران حاج قاسم به کرمان آمده بودند تشکر می‌کنم افزود: مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه از تمام عوامل نظامی و انتظامی استان و کشور در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی تشکر می‌کنم گفت:استان کرمان خود را برای استقبال باشکوه‌تر از زائران مرقد مطهر حاج قاسم آماده می‌کند.
زینی‌وند با اشاره به اینکه ابزار هنر برای تقویت هویت ایرانی اسلامی و انقلابی بین نسل جوان بسیار موثر است ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک هویت مستحکم است که باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی را دارای مکتب عنوان می‌کنند که نشان از عظمت این شخصیت الهی دارد افزود: مکتب شهید سلیمانی ابعاد گسترده‌ای دارد که باید هنرمندانه به آن پرداخته شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم الگوی بزرگ امنیت‌ساز است یادآور شد: شهید سلیمانی در اصلاح اشرار منطقه جنوب استان کرمان و برقراری امنیت اول فکر معاش آنها را می‌کند.

وی با بیان اینکه در جبهه مقاومت و تاسیس نوعی نیروی نظامی مردمی حاج قاسم یک الگوی بزرگ است گفت:پایداری و مردانگی حاج قاسم در رفاقت یک الگو است و هر کسی با او بود می‌توانسته به حاج قاسم تکیه کند و هیچ آسیبی نخواهد دید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83198
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.