سومین جشنواره سراسری تئاتر “سردار آسمانی” به‌کار خود پایان داد

آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان برتر سومین جشنواره سراسری تئاتر “سردار آسمانی” در کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان برتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی صبح امروز با حضور سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد، علی زینی‌ونداستاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان و با حضور هنرمندان، شرکت‌کنندگان و مسئولان کشوری و لشکری در تالار دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها استان کرمان میزبان جمعی از هنرمندان تئاتر کشور بود.

وی برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هنری در راستای ترویج هنرمندانه مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: ویژگی امسال این جشنواره، برگزاری آن توسط دو نهاد هنری بزرگ بود.

مدیرکل ارشاد استان کرمان با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی بیان کرد: ۱۷ تا ۲۱ دی‌ماه امسال شاهد اجرای هنرمندان تئاتر ۲۱ استان کشور در کرمان بودیم.

وی با عنوان بالغ بر ۲۴۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد ۱۳۵ اثر در حوزه تئاتر خیابانی، ۷۱ اثر نمایشنامه‌نویسی و ۴۱ اثر در بخش رادیو نمایش ارسال شده است افزود: از ۲۱ استان کشور در این دوره از جشنواره در کرمان حضور دارند.
سید وحید فخرموسوی دبیر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی نیز در این آیین با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان ۲۴۶ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد اظهار داشت: از این تعداد ۱۳۵ اثر در حوزه تئاتر خیابانی، ۷۱ اثر در بخش نمایش نامه نویسی و ۴۰ اثر در بخش رادیو تئاتر به دبیر خانه ارسال شده است.

دبیر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی بیان کرد: در پایان تعداد ۱۵ کار در بخش تئاتر خیابانی، ۷ اثر در بخش رادیو تئاتر و ۱۰ اثر در بخش نمایش نامه نویسی انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم در این آیین پیام وزیر ارشاد به اختتامیه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی توسط علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان قرائت شد.

لازم به ذکر است سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل ارشاد استان کرمان، ۱۷ تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ به دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83195
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.