استاندار کرمان:


استان کرمان جایگاه مهمی در تثبیت امنیت کشور دارد

استاندار کرمان جایگاه این استان را در تثبیت امنیت کشور مهم دانست و بیان کرد: همه رفتار ما باید مبتنی بر قانون باشد و تابع بی چون چرای قانون باشیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” صبح امروز ۱۷ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کرمان به مناسبت هفته ناجا با تبیین گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بازسازی عقلانی از همه ارکان کشور آغاز شده که به تفکر همسو و همگام برای این هدف بزرگ نیاز داریم.

وی با یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف از جمله نیروهای مسلح عنوان کرد: نیروی نظامی جمهوری اسلامی با مولفه مردمی بودن تفاوت خود را از دیگر نیروهای نظامی جهان برجسته کرده است.

زینی وند با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایران به لحاظ ارکان سیاسی در اوج قدرت است.

استاندار کرمان ادامه داد: در حوزه فرهنگ و اقتصاد نیاز به نیروی جوان و متعهد داریم که کشور را به قله اقتدار پیش خواهند برد.

وی جایگاه استان کرمان را در تثبیت امنیت کشور مهم دانست و بیان کرد: همه رفتار ما باید مبتنی بر قانون باشد و تابع بی چون چرای قانون باشیم.

زینی وند تاکید کرد: همه ما باید بدانیم که در هر رده و پستی هستیم اگر برای گرفتن مطالباتمان از چهارچوب قانون پا را فراتر گذاشتیم حتما نظام مقتدر ما را به دایره قانون باز خواهد گرداند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سربازان گمنام در کنار مردم به خوبی برای اقتدار کشور سهم خود را به انجام می رسانند.

وی مردمی بودن و برای مردم کار کردن، تلاش برای جلب رضایت خداوند و تبعیت از امامت و ولایت را از مولفه های تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از دیگر کشورها برشمرد و تاکید کرد: این سه مولفه باعث می شود که ماموریت ها مقدس جلوه کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77917
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.