مسئول بسیج سازندگی استان کرمان خبر داد


افتتاح ۲۹ میلیارد پروژه در هفته بسیج در استان کرمان| انجام ۵۵۶۰ پروژه در یک سال گذشته

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان از افتتاح ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال پروژه در هفته بسیج سال جاری خبر داد و گفت: در هفته بسیج ۱۳۴ پروژه شامل آبرسانی به روستاها، پروژه های مسکن محرومین و نیازمندان، تکمیل قبور شهدای گمنام، هفت پروژه لایروبی قنوات، راه اندازی یک کارگاه اشتغال زایی و ۸۱ پروژه سرویس بهداشتی و حمام افتتاح می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ”جواد جلالی” صبح امروز ۲۹ آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج بر لزوم نهادیه کردن گفتمان بسیج تاکید کرد و گفت: بسیجی بودن تنها به داشتن کارت بسیج نیست بلکه همه بسیجی هستند و باید فرایندهای دست و پا گیر را حذف و روان سازی و امکان انجام کار برای همه ایجاد کنیم.

وی راه اندازی کارگاه ها و بنگاه های کوچک و پر بازده را از اقدامات اقتصادی بسیج سازندگی استان کرمان برشمرد و اظهار کرد: در قالب نهضت کمک مومنانه، اقداماتی نیز در ایام کرونا نیز انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان تصریح کرد: امسال با استفاده از ظرفیت های صلح و سازش زمینه آزادسازی ۱۵۰ زندانی غیرعمد را فراهم کردیم.

وی بیان کرد: تامین آب روستا های فاقد آب شرب پایدار با کمک سپاه و نیروهای جهادی و آب و فاضلاب را در حال اجرا داریم و در هفتم آذر ۶۳ پروژه آبرسانی افتتاح خواهیم کرد. همچنین در این روز ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند.

جلالی اشتغال و مسکن را از دعدغه های بسیج سازندگی دانست و در ادامه با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه را در هفته بسیج با محوریت بزرگداشت آیت الله جعفری(امام جمعه سابق کرمان) در هفته بسیج خواهیم داشت، اظهار کرد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، رزمایش بزرگ گروه های جهادی استان، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و حاشیه نشینی را از جمله برنامه های این نهاد در هفته بسیج هستند.

وی آبرسانی به روستاها، تامین مسکن نیازمندان، خدمات اجتماعی(تهیه و تامین جهیزیه) و حاشیه نشینی را از اولویت های بسیج سازندگی برشمرد و تصریح کرد: در یک سال گذشته  ۵۵۶۰ پروژه عمرانی در حوزه سازندگی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی انجام دادیم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان از افتتاح ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال پروژه در هفته بسیج سال جاری خبر داد و گفت: در هفته بسیج ۱۳۴ پروژه شامل آبرسانی به روستاها، پروژه های مسکن محرومین و نیازمندان، تکمیل قبور شهدای گمنام، هفت پروژه لایروبی قنوات، راه اندازی یک کارگاه اشتغال زایی و ۸۱ پروژه سرویس بهداشتی و حمام افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: اصلاحیه قانون سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت همه جانبه از گروه های جهادی و همچنین مشارکت دستگاه های اجرایی در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در دستور کار مجلس است.

جلالی از اعزام دو گروه جهادی سازمان بسیج سازندگی به مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون در این مناطق ۲۰۰ پرس غذایی گرم و بیرون آوردن وسایل مردم از زیر آوار صورت گرفته و همچنین به دنبال جذب حمایت های خیرین در راستای کمک به زلزله زدگان هرمزگانی هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80190
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.