افتخار آفرینی دانش آموزان راوری در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری کشور

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان راور از کسب ۳ رتبه برتر کشوری در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری تهران خبرداد.

مراسم استقبال از برگزیدگان کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با حضور جمعی از مسئولین شهرستان راور در آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محمد خواجویی گفت: دانش آموزان شهرستان راور در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری افتخار آفرینی کردند.

وی از کسب ۳ رتبه برتر کشوری در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری  تهران خبرداد و افزود: در این دوره از مسابقات ۳ دانش آموز پسر در مقطع متوسطه دوم از مدرسه علامه طباطبایی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری پس از کسب رتبه اول در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری حائز رتبه‌های برتر شدند.

خواجویی ادامه داد: علی رحمانی در رشته وبلاگ نویسی رتبه دوم کشوری ،احمد خزاعی رشته داستان نویسی رتبه دوم کشوری و امیرمحمد مرشد زاده رشته مجسمه سازی رتبه برگزیده کشوری را کسب کردند.

همچنین علیرضا بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور کسب این موفقیت‌ها را به فرهنگیان این شهرستان، دانش آموزان ، خانواده آن‌ها، مربیان و عوامل اجرایی مدرسه تبریک گفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32212
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.