افزایش آمار کودک آزادی و خشونت علیه زنان

به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، عباس صادق زاده با بیان اینکه جامعه نیاز به آموزش دارد گفت که جهل اجتماعی باعث به وجود آمدن بسیاری از رخدادها و آسیب های اجتماعی در خانواده ها می شود.
وی با تاکید بر آموزش خانواده ها و افراد جامعه بیان کرد که همه سازمان ها به ویژه سازمان های متولی مسائل اجتماعی باید در زمینه آموزش زندگی سالم، با نشاط و همچنین کنترل خشم برنامه داشته باشند.
صادق زاده با اشاره به آمار رو به افزایش کودک آزاری و خشونت علیه زنان در جامعه عنوان کرد که برای مداخلات منطقی و خارج شدن از تنش های خانوادگی سازمان ها نیازمند برنامه هستند.
وی با متفاوت خواندن مسئولیت سازمان بهزیستی به عنوان متولی مسائل اجتماعی در برنامه ششم توسعه اظهار داشت که سازمان بهزیستی که در برنامه ششم توسعه محور سلامت اجتماعی قرار گرفته باید برای رفاه نسبی مردم راه کارهای علمی و تخصصی ارائه کند.
مدیر کل بهزیستی استان ریشه تمام مشکلات و آسیب های اجتماعی را جهل مردم دانست و گفت که یکی از راه های کنترل طلاق، خشونت، اعتیاد، آموزش های اجتماعی با محوریت خانواده و برطرف کردن جهل افراد در زمینه های مسائل اجتماعی است.
وی با اظهار امیدواری از اثر بخش بودن کارگاه های آموزشی تصریح کرد که با تاسیس مرکز دائمی آموزش مهارت های زندگی و تربیت مربیان متخصص زمینه انتقال آموزش به خانواده ها فراهم می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14044
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.